Nyíló tobozok

Kislányom imád gyűjtögetni, mikor mit, ősszel gesztenyét, makkot, meg leveleket, mostanában meg tobozokat. Sz pedig szereti rátenni a bezárt tobozokat a konvektorra, hogy kinyíljanak. Innen jött az ötlet (nem az enyém, az övé), hogy nem akarok-e a “toboznyílásból” egy time lapse videót csinálni. Hát, kellett hozzá egy nap (mármint nem a felvételhez, az cirka két óra alatt megvolt, az utána következő dolgok miatt lettem végül is csak ma kész), de sikerült, fel is töltöttem a frissen kreált youtube-csatornám (mert youtube-csatorna mindenkinek kell, hogy legyen…) első videójaként:

(Technikai megjegyzések – bár tudom, rajtam kívül senkit sem érdekel, de akkor is leírom -: az elején látható villódzások amiatt vannak, mert mindkét szélső toboz eldőlt egyszer-kétszer, és nyilván nem sikerült pontosan ugyanúgy visszaállítanom őket. A 12. másodperc környékén észrevehető ugrás pedig azért van, mert lejárt az első sorozat (100 kép, 1 perces időközönként), de gondoltam készítek még egyet (ez már csak plusz 30 kép), viszont mire kapcsoltam, hogy lejárt az első, már eltelt egy kis idő. Ja, és tudom, hogy a fehéregyensúly nem olyan, mint kellene, hogy legyen – az a fal a tobozok mögött fehér! -, de ez az a rész, amivel most nem bíbelődtem, mert akkor csak egy hét múlva lenne kész, annyit meg nem ér…)

Hozzászólás