2016. március 8. napi bejegyzések

ötletek

Eszembe jutott egy csomó minden a napokban, amit nagyon fontosnak tartottam volna megosztani, csak aztán amikor eljutok idáig, akkor mindig valahogy elfelejtem. Meg mindig jön valami még fontosabb.

Lehet, hogy csak engem akasztott meg (mióta többet rádiózók az utóbbi időben), de mik ezek az ultragagyi együttesnevek mostanában? Ilyenekre gondolok, mint Blaha Lujziána, vagy Margaret Island. (És most még a helyesírásukat is meg kellett néznem: az ‘Island’-et jól írtam, pedig benne volt, hogy inkább ‘Ájlend’-nek írják, a Lujziánát viszont nem, az sokkal viccesebb, mert Blahaluisiana így egyben – érted, mint az USA tagállama, tök kreatív.)

Szóval ha valaki éppen zenekart alapítana, és azon gondolkodik, milyen nevet adjon neki, érdemes elgondolkodnia a budapesti közterek, utak, hidak, épületek nevein, mert ez tuti befutó. Pár tipp: Windkálmán platz, Keleti rélwéjsztésön, Corvinmozi, King street, Metro line 4, Grashampalota, MÜPA-NK (ezt szigorúan punk-zenekaroknak), Cséjnbridzs, Örsvezér, Kelvintér. De azért körül kell nézni a piacon, a Rocktogon név például már nagyon elcsépelt, az Astoria még mehetne, de például a Heaven Street Sevennek van egy ilyen című száma, szóval én azt nem választanám.