2016. január 26. napi bejegyzések

Van valami

Van ez a film: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan. Kicsit gondolkozós, kicsit elvont, de semmiképpen nem mondanám művészfilmnek, igazából nekem teljesen bejött. Nem egy korszakalkotó valami, de ötletes, meg minden. De most nem is erről akarok írni, mármint nem a sztorijáról, vagy ilyesmi, hanem arról, hogy van benne egy óriási jelenet. Minél többször nézem meg, annál jobban tetszik. Megmutattam már az összes munkatársamnak, aztán azóta már egy csomóan közülük megmutatták az ő ismerőseiknek, annyira tetszett nekik is. Szerintem mindenki át tudja érezni a jelenetet, nekem azért különösen szívhez szóló, mert ugye én magam is földrajzot tanultam, egyetemen is, gimiben még azzal a gondolattal is kacérkodtam, hogy tanár legyek, de aztán ezt hamar elvetettem. Szóval ezért. De ettől függetlenül is szerintem nagyon eltalálták, úgyhogy most ide is belinkelem:

havazás

Múltkor, még január elején, amikor esett egy kis hó, vettem egy szánkót, és azt hiszem, még aznap este ki is mentünk kislányommal a Ligetbe szánkózni. Nem életében először, mert tavaly is ült már szánkón egyszer, de nyilván nem emlékezett rá, úgyhogy teljesen újszerű volt neki az élmény. Aztán másnapra el is olvadt a hó.

Most szerencsére hétvégén esett, úgyhogy vasárnap ki tudtunk menni, ráadásul kétszer is, délelőtt, meg délután, aztán most úgy tűnik megint elolvad a hó. De legalább láttunk még idén! (És mindezt csak azért írtam, mert most fényképeztem is, amit szépen be lehet ide tenni.)

WP_20160124_11_46_21_Pro

Szigorúan csak egyedül, pedig legutóbb még én is mögé ülhettem…

WP_20160124_16_58_25_Pro