fogyás

Tegnapelőtt reggel ráálltam a mérlegre, és jó tíz kilóval kevesebbet mutatott, mint a szokásos súlyom (ami önmagában sem túl sok, tehát abból tíz kiló az elég jelentős fogyás). Ráálltam még egyszer – ugyanannyi. Mondom magamban, az rendben, hogy majd’ egy hétig betegeskedtem, de rohadtul nem gondoltam volna, hogy közben ennyire lefogytam! Kicsit megijedtem, na. Egész nap ez járt a fejemben, hogy hogy létezik, hogy ennyi lement, úgy, hogy észre sem vettem, meg egyáltalán.

Vacsorára úgy bekajáltam, hogy kb mozdulni nem bírtam. Este mielőtt lefeküdtem, nem bírtam magammal, muszáj volt újra lemérnem, hogy tudjam, hogy állok, meg hogy kitaláljam, milyen módszerekkel hízzam vissza magam. Lenézek – visszajött a tizenkét kiló. Na ezt csinálja valaki utánam, egy nap alatt lefogytam tizenkét kilót, aztán még aznap vissza is híztam :) Ezek a hülye mérlegek, képes voltam elhinni, hogy tényleg úgy lesoványodtam, pedig az azért talán tényleg egy kicsit jobban feltűnne…

Hozzászólás