bicikli

Mivel bejött a jó idő, a bérletem meg lejárt, meg aztán még mindig nem fizeti a munkahelyem a munkába járást, ezért csütörtökön szépen letisztítottam a kerékpáromat, és nyeregbe pattantam, és azóta is így közlekedek. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy ide is nagyjából 20-25 perc alatt beérek (ez eddig mindegyik munkahelyemre igaz volt) kényelmes tempóval, szóval ez tök jó. Az egyetlen, ami ilyenkor sajnálni szoktam, az az olvasással töltött tömegközlekedéses perceimnek az elvesztése. És ez nagyjából az egész napos olvasási időm is,szóval ilyenkor jelentősen lelassulok a könyveimmel :)

Szombaton voltam egyetemen; amikor délután végigmentem az Andrássy úton, a Kodály köröndtől az Oktogonig tartó szakaszon kb 15 beerbike-ot láttam, nem vicc. Tényleg, volt olyan, hogy hárman álltak egymás után, és egymást tartották fel, nem bírtak haladni. Biztos nagy fun volt nekik :). Egyébként aki ezt az egészet kitalálta, az biztos, hogy egész nyáron Malibun nyaral, mert ez valami hihetetlen, mennyire népszerű a cucc, és hogy mennyien járnak így legénybúcsúzni… Nem csak ez alapján mondom, a Városligetben is (pedig az azért nem csak egy “utca”) állandóan jönnek-mennek, amikor hétvégén ott vagyunk, kikerülhetetlenek, tavasztól őszig. Szóval valaki ezzel biztos jó sokat keres :)

A mai nap legnagyobb bosszúsága az, hogy nem tudom rendesen begépelni azt, hogy mongol, meg, hogy Mongólia. Mindig valami olyat írok, hogy Monglaói, vagy Monólgai, meg ilyeneket, és rohadt idegesítő, mert ma sokszor kellett leírnom. Cserébe viszont már alakul az irodánk (amit elvileg május 4-én már át kellett volna adni “készen”), ma kaptunk végre rendes forgószéket, meg egy csomó növényt hoztak, én sose gondoltam, de a zöld az tényleg nagyot tud dobni egy belső tér kinézetén – meg egyáltalán, más érzés körülnézni. Naszóval ilyesmik történtek mostanában.

Hozzászólás