kirakós

A hétvége legnagyobb teljesítménye az volt, hogy befejeztem ezt:

puzzle_tower_bridge

A doboza azért van mellette, hogy látszódjon a 3000 darab. Két érdekesség van ezzel a kirakóssal kapcsolatban, az egyik, hogy már körülbelül 2012-ben elkezdtük (abban az évben, amikor Londonban jártunk, szerintem azon az őszön kapta Sz, akkor ez cirka két és fél éve volt), a másik, hogy a felső egyharmadát (az ég) nagyjából egyedül raktam ki, nagyjából két év alatt :) Szerintem egyedül amúgy is unalmas kirakósozni, de ilyet meg aztán végképp. Fél óra után elkezd golyózni a szemed, egy óra után – amikor abban az órában egy darabot sem tudtál beilleszteni sehova – elmegy az életkedvet, és rá se bírsz már nézni. Vannak benne árnyalatok, meg minden, szóval lehet vele valamit kezdeni, de azért brutálisan egyhangú. Mindezt persze úgy, hogy a tábla Sopronban van, ergo max havonta egyszer láttam egy hétvégét (az utóbbi másfél évben inkább negyedévente), és akkor sem mindig biztos, hogy egyáltalán hozzányúltam. Ha jobban belegondolok, kész csoda, hogy egyáltalán elkészült. De ezért is fényképeztem le, hogy mindenképpen legyen róla bizonyíték, hogy ez így egyben is létezett!

Hozzászólás