2015. április 16. napi bejegyzések

még mindig lakásátalakítás

Az ajtószerelővel olyan bizalmas kapcsolatot ápolunk, hogy hitelben dolgoztak nálam. De tényleg. Az történt, hogy hétfőn berakták a bejárati ajtót, de mondta a srác, hogy még a hét második felében visszajönnek, mert most nem olyan kilincs van benne, amilyet én rendeltem, és azt még kicserélik. De majd elég, ha akkor fizetek. Aztán elmentek. Nem fizettem se előleget, se semmit eddig :). Kíváncsi vagyok, mikor bukkannak fel, csodálkoznék, ha mondjuk holnap beállítanának – bár persze nem lehetetlen.

Ehhez mondjuk hozzátartozik, hogy tényleg “ismerjük” egymást, mert cirka négy éve, amikor vettük a lakást, ugyanúgy ők szerelték be az ablakokat, és onnan elmékezett rám most is. De azért akkor is, ez vicces szerintem…

És csodák csodájára úgy tűnik a kőműves is tartani tudja az eredetileg tervezett határidőket, pontosan kezdték, és pontosan is fejezik be, két hetet tervezett rá, és holnapra már csak apróságok maradtak, szerintem most már meglesz minden. És húsvét után kezdte, vagyis múlt hét kedden. Ezt szeretem, amikor ilyen flottul összejön minden! Ezzel a lakással azt hiszem, egy életre elég volt a felújítgatásokból.