kilátások

Nem tudom megállni, hogy ne tegyek be pár képet az új munkahelyemről nyíló kilátásról :) Tegnap délután voltunk először körülnézni, de igazából még egyáltalán nincs kész a hely, mármint munkára nem igazán alkalmas (jó, asztal, szék, meg áram van, úgyhogy fizikailag lehet benne dolgozni, de ezen kívül még kb semmi…). Szóval lestünk ki az ablakokon, erre megszólal az egyik kollégám, hogy “Ciki lenne, ha most fényképeznék innen párat?” Jót röhögtem rajta, de valójában akár én is feltehettem volna a kérdést, csak nem mertem. Ma reggel viszont munkakezdéskor én voltam az első (túlságosan hozzászoktam már a szigorú munkamorálhoz az előző előtti helyemen – mármint ahol még taval év végén dolgoztam -, úgyhogy már kemény 10 perccel korábban megérkeztem), és muszáj volt kihasználnom az alkalmat. Tehát a képek:

WP_20150410_08_59_17_Pro

WP_20150410_08_59_22_Pro

WP_20150410_08_59_59_Pro

A négy falból háromnál így végig van rakva ablakokkal. És egy nagy openoffice az egész, érdekes lesz, ilyenben még nem dolgoztam (mondjuk egyelőre még nem lesz olyan igazi openoffice feeling, mert csak heten vagyunk, de kb 25-30 fő is elfér majd összességében). A képeken fel lehet fedezni pár ismerős objektumot, ami alapján be lehet lőni, hogy kb hol vagyunk, úgyhogy ezt most nem is részletezem. A belsőről meg majd akkor, ha az is kész lesz :)

Hozzászólás