felújítás

Most egy kisebb szünetet tartottam, ugye húsvét miatt, de már előtte is otthonról dolgoztam, meg még ma is. Sőt, még holnap is. Szóval még kvázi most is szünetem van, ha úgy vesszük, bár ma egész nap a gép előtt görnyedtem, mert volt mit csinálni.. De aztán vége, ennyi volt egy jó időre az “otthontalanságból”, legalábbis remélem.

A mai napot azonban az fűszerezi meg igazán, hogy elkezdtük a lakásfelújítást. Ez azt jelenti, hogy a család többi része két hétre elment itthonról, hogy ne legyen láb alatt, én meg tartom a frontot, meg felügyelem a munkálatokat. Ma még annyira nagy erőkkel nem kezdődött el, csak a falba véstek egy kicsit, valamikor a hét második felében kerül elbontásra az a fal, ami miatt végülis az egészet kezdtük. Kíváncsi leszek. Nagy meglepetésemre múlt héten találtam abból a járólapból, amit három évvel ezelőtt tettünk a konyhába, ami azért jó, mert most a fal “helyére” is ilyet kellene tenni, és akkor elvileg fel sem fog tűnni, hogy nem egy időben csináltuk a kettőt. De majd ha kész lesz, akkor megmondom. Tegnap este csináltam “előtte” képeket, majd lehet, hogy felrakom (persze csak, ha már leszenk “utána” képek).

Ja, és ma sikerült egy fél doboz krumplis tésztát a lábamra, meg a padlóra borítanom, ez van, amikor ez ember nem a megszokott helyen étkezik (merthogy a konyha helyett be kellett jönnöm a szobába). Persze azt is mondhatnám, hogy ez van, ha az ember béna, de így sokkal jobban hangzott.

Viszont, hogy képpel is feldobjam ezt a kis bejegyzést: múlt héten kipróbáltuk Sz-szel a Brasst, sikerült megérteni a szabályokat, és szerintem meglepően gördülékenyen ment az első játék (az első játékokhoz képest). Így néz ki, mármint a táblája:

brass_2er_plan_2_korr

Illetve természetesen egy kicsit csaltam, mert a miénk nem pont így néz ki, de tökmindegy. Ez egy igazi gazdasági stratágia-játék, semmi mást nem kell benne csinálni, csak építeni, termelni, pénzt szerezni, és még többet építeni. Meg gyűjteni a pontokat. És közben baromi sok apróságra odafigyelni, hogy mit, mikor, miért és hogyan lehet. De a szabályok többsége logikus, és átlátható, csak meg kell jegyezni őket. A játék pedig abszolút azt hozta, amit elvártam tőle, az ilyesmit szeretem, mármint amikor bejön a számításom, igaz, hogy Sz annyira nem lelkesedett érte, de szerintem egy tök jó kis építgetős játék, kicsit egymásnak is keresztbe lehet tenni, de inkább egy folyamatos versenyzés jellemzi, hogy kinek sikerül többet és jobban (és előbb) megvalósítania.

Hozzászólás