2014. november 28. napi bejegyzések

változások

Tegnapelőtt bejelentették, hogy megszűnik a hivatal, ahol dolgozom :) Mit mondjak, elég váratlanul ért (mindenkit), pedig igazából valami hasonló már régóta a levegőben volt. Most fejeztünk be egy elég régóta tartó munkafolyamatot a következő EU-s ciklussal kapcsolatban, és a további feladatokat még nem láttuk magunk előtt – nem véletlenül ezek szerint. Korábban elméletben volt szó lehetséges átcsoportosításokról, meg átsorolásokról is, de ilyen hirtelen most semmilyen átgondolt folyamatot nem lehet elindítani valószínűleg. Meg korábban leginkább csak a mi főosztályunkkal kapcsolatban gondolkodtunk ilyesmin, ami cirka 15 ember, most viszont intézményi szinten 80 körüli emberről van szó. Mission impossible.

Hát ezek a hírek így röviden, most ismét egy elég izgalmas élethelyzetben találtam magam, sokkal korábban, mint amit remélni mertem (ennél még az előző helyemen is többet voltam!), dehát a váltás nem feltétlenül jelent rosszat, és én sem vagyok most még annyira elkeseredve jelen pillanatban, először őszintén szólva egy kicsit még meg is könnyebbültem, hogy végre ki lett mondva az “elkerülhetetlen”.

Mindenesetre mostanában a leghasznosabb munkavégzésem az volt, hogy befrissítettem az önéletrajzomat, és átnyálaztam az álláshirdetéseket :)