2014. november 19. napi bejegyzések

2014.11.19.

Szolgálati közlemény: nagy “munkán” vagyok túl, az utóbbi hetek során sikerült összerakosgatnom életem kis mozaikdarabkáit. Időről időre (amikor nagyon unatkozom), felmerül bennem, hogy rákeresek, mi van a freebloggal, és valahogy nem lehet-e mégis visszaszerezni az én kis blogtartalmamat. Hát, képzeljétek el, találtam egy honlapot, ahol azt ajánlották, írjak egy e-mailt, és elküldik nekem a korábbi blogom összes szöveges tartalmát. Na mondom, ezt muszáj kipróbálni, úgyse működik már biztos, de… hátha.

És láss csodát, a levelemre kb fél óra múlva kaptam választ egy hétmegás csatolmány kíséretében, amiben TÉNYLEG benne volt az összes posztom egy html fájlban! Majdnem lehidaltam ott helyben :) Így aztán szépen bemásolgattam ide ezeket a posztokat, egyesével, de rendesen visszadátumozva az eredeti közzétételi idővel, felcímkéztem őket, és egy ARCHÍV előtaggal láttam el minden posztot, csak azért, hogy ne lepődjön meg senki, hogy a képek pl nincsenek benne, meg esetleg pár link nem működik benne… Úgyhogy rövid időn belül legalább 700 poszttal bővült a tartalom, rövid időn belül elérjük a 1000 posztot :)