2013. április 24. napi bejegyzések

Street View

Fél délelőtt a Google Street View-t nézegettem, ez a google egyik legdurvább kezdeményezése szerintem a Google Maps után, mármint el sem tudom képzelni, hogy mennyire grandiózus ez az egész, hogy mennyi adatot gyártanak ezekkel a képekkel, és, hogy ez miért éri meg nekik…

Először persze pesti kis otthonunkat néztem meg, semmi extra, nem láttam rajta ismerőst.

Viszont utána rákerestem a kis falumra is, ahol kb mindenkit be lehet azonosítani szerintem, aki épp az utcán volt, otthon például a régi kutyánk (valamikor ősszel készültek a képek gondolom) lett megörökítve, ahogy megugatja a Google-kocsit, és anyám (!) is ott van, amint épp a kertet takarította – gondolom. Vicces :), persze ki van takarva az arca, dehát megismertem. Kár, hogy nagyszüleim nincsenek valahol az udvaron, szívesen csinálnék egy printscreen-t, és megmutatnám nekik, szerintem el sem tudnák képzelni, hogy ez mi. De anyámnak megmutatom azért, ő se nagyon fogja érteni.

A Nagy Testvér tényleg figyel.

UPDATE: ezt a képet muszáj betennem, mert annyira jó:

a Google és a kutya

a Google és a kutya