tábor

Hétvégén voltam Bárka tábortalálkozón, igazából félig-meddig azért is mentem, hogy elbúcsúzzam tőlük, merthogy egy ideig most több, mint valószínű, hogy nem fogok részt venni, illetve segítőként szinte biztos, hogy már soha többet, esetleg egynapos látogatóként.

Egyébként elég régen voltam már ezelőtt is, talán egy egész év is eltelt úgy, hogy nem jelentkeztem, így aztán most mindenki úgy fogadott, hogy “jéé, te is eljöttél?”, kb mintha azt mondták volna, hogy jéé, te is élsz még?, de azért örültem, hogy örültek nekem.

Az alapvető élményem ugyanaz volt, mint ami mindig is szokott ezeken az alkalmakon lenni, jó volt hasznosnak érezni magam, meg látni, hogy jó élményeket szerzünk embereknek, hogy örülnek, hogy itt lehetnek. Ezzel együtt persze volt sok üresjárat is, illetve sokmindent nem tudtunk megvalósítani, amit talán beterveztünk, éshát szokás szerint aránytalanul sok idő elmegy a kajálással, készülődéssel, lefekvéssel/felkeléssel, dehát ez már csak így szokott lenni. Szerencsére nagyon jó volt az időnk, egy kicsit meg is fogott a nap szerintem, sok jó beszélgetésem volt, meg tényleg jó volt látni ezeket az embereket. Ahogy számolgattam magamban, ősszel lesz nyolc éve, hogy részt vettem az első tábortalálkozón. Az azért már egy elég nagy időtáv :)

És biztos, hogy fogok még hallani róluk, ha máshogy nem, akkor interneten keresztül, de valószínű élőben is találkozunk még, mindenesetre lélekben búcsút vettem ettől a társaságtól, jó volt velük lenni, sok pozitív dolgot kaptam tőlük, meg én is sok emlékezetes élményt, most pedig ideje egyet előre lépni.

Hozzászólás