első

Khm… na hol is kezdjem. Igazából azt se tudom, mikor jut el bárkihez is ez a bejegyzés, hiszen akik (esetleg) az előző blogomat olvasták, azok nem értesülnek róla, hogy ez létezik… Na mindegy, szóval kezdem az elejéről a történetet:

Volt egyszer egy olyan blogszolgáltató, hogy freeblog. Ez egy ideig nagyon szép és volt, aztán egyszer átesett egy nagy ráncfelvarráson (olyan 2007 körül emlékeim szerint), de én még azután is kitartottam mellette. Szerintem én vagyok voltam az egyik leghűségesebb felhasználójuk. De ez mellékes.

Szóval ezek után szintén viszonylag zökkenőmentesen működött, aztán valamikor tavaly volt olyan, hogy kb másfél hónapnyi poszt csak úgy elveszett (és ha nincs a google cache, akkor máig siratnám őket), most pedig olyan közel egy hónapja egyszerűen NEM LEHET POSZTOLNI, nem engedi a gép, és bár én türelmes voltam, most már meguntam, és fogtam magam, átköltöztem ide.

Ez sem volt egyszerű, és eredetileg nem így akartam, hanem úgy, hogy fogom az egész blogot, és átimponrtálom ide, de természetesen a wordpress nem kompatibilis a freebloggal (megjegyzem: mi az, ami egyáltalán kompatibilis a freebloggal?), ezért ez nem működött, így most manuálisan átmásoltam a legutolsó harminc posztot, hogy azért ne legyen teljesen üres a felület, és mostantól itt folytatom megszokott tevékenységemet.

Ez most közel sem úgy néz ki, ahogy kinézhetne, illetve ahogy a régi kinézett, de most ennyire van energiám, nem nagyon szeretek megtanulni új dolgokat amúgysem (ezért is tartottam ki ilyen sokáig a megboldogult freeblognál), de majd ha már expert leszek, akkor kicsinosítom az oldalt – vagy nem, lehet, hogy a letisztultság jobb. Mjad meglátom. De addig is írogatok bele, mert grafomán vagyok.

Aki pedig esetleg nem ismerte volna az előzményeket, annak ajánlom olvasgatásra a Pytta blog ver.1-et, bár nem hiszem, hogy bárki is arra vetemedne, hogy ezt az anyagot elolvassa, legalább egy hétig tartana nonstop szerintem, de akinek erre van ingerenciája, csak nyugodtan:

http:\\pytta.freeblog.hu

Azért én sajnálom ezt, nyolc (8, úristen!!!) év után kellett váltani, majdnem összejött az ezer poszt… na mindegy.

Szóval első bejegyzés :)

Hozzászólás