2012. október 5. napi bejegyzések

Sch mátrix

Vasárnap este még a Schönherz mátrixra is elmentünk, mert az jó. Én szerdán hallottam a dolgoról életemben először (tudom szégyen, dehát nekem ez eddig kimaradt, ez van, mentségemre legyen, hogy nem vagyok BME-s, és már nem is leszek soha), mármint arról, hogy van ez az esemény egyáltalán. Na mondom, akkor behozom a lemaradást, meg is nézem élőben, hogy milyen. Ha még esetleg rajtam kívül is van olyan, aki nem tudja mi ez, az előbb tájékozódjon >>erről az oldalról<<.
Jó volt, pont időre érkeztünk, mármint, hogy akkor kezdték. Viszont kicsit sokáig eltartott, meg egy idő után eléggé önismétlődővé, meg unalmassá vált, de azért egyszer tényleg vicces volt ott lenni. Ja meg hát nyilván a poénok 95%-át nem is értettem, mert ahhoz legalább 5 éve képben kellene lenni a Schönherz Qpával, meg ilyenekkel, de ezzel együtt pár olyan dolog is volt, amin én is tudtam mosolyogni. És ez egy remek alkalom, hogy ismét képekkel dobjam fel az oldalt végre :)
ilyenek voltak
meg ilyenek
Meg ilyen sok ember nézte. A képeket természetesen nem én csináltam, így a minőségükért sem tudok felelősséget vállalni…