ARCHÍV – mozi

Ma Sz-el megnéztük a The Dark Knight Rises-t. Előtte olvastam sokmindent róla, mármint a vélemények közül (a sztoriról nem tudtam semmit kb), nekem mindenesetre nagyon tetszett a film – és ez a trilógia így egyben az egyik legerősebb filmhármas, amit valaha láttam. És ritka eset, de a legelső film volt közülük a leggyengébb (szerintem továbbra is a második a csúcs, de szorosan mögötte ott van ez a harmadik rész, sokkal jobb volt, mint amire számítani mertem…). Meg annak is örülök, hogy moziban néztük, mert ez tényleg olyan film, amit érdemes ott, így az igazi az élmény.


Na de azt hiszem nem ragozom tovább, aki látta az első kettőt, annak kötelező, aki csak a másodikat, annak is, aki meg csak simán akar egy jó filmet megnézni mostanában – annak is (a Warner Bros-tól meg kérem a jutalékomat :) ).

Hozzászólás