ARCHÍV – Anglia 2012

Ahogy ígértem, folytatom a képfeltöltést. Pár publikusnak mondható képet kiválogattam, hogy milyen helyeken jártunk még.

Először is voltunk kirándulni Derbyshire-ben, most pontosan nem tudom, hogy ez a Peak District Nemzeti Park része volt-e, ahol jártunk, vagy nem, de ez nem is annyira lényeges. Viszont nagyon szép volt, és az idő is szép volt itt is.

Szóval itt először egy folyóvölgyben sétáltunk (ez inkább egy nagyobb patak mondjuk), ahol régi bányaemlékek is voltak, aztán felmentünk egy dombra, és úgy értünk vissza a kiindulási ponthoz.

Klikkre nagyítva egyébként még látszik is rajtuk valami talán.

Voltunk Nottingham-ben is, ami egyébként leginkább Robin Hood-ról híres, ez viszont egy olyan templom, amit étteremmé alakítottak át belülről, szóval ez nem egy nagyon puccosan kinéző hely, hanem egy templom, ahova beköltözött egy – egyébként tényleg puccos – vendéglátóegység. Kicsit bizarr szerintem.

Végül pedig Stratford-ban jártunk, ami pedig leginkább arról híres, hogy itt született Shakespeare, meg talán itt is halt meg, szóval sokat élt itt, erre egy egész iparág települt, van több emlékhely is, ahova bementünk, de sok érdekességet nem találtunk, persze azért próbálják feldobni, például itt (ez a szülőház) az udvaron eljátszották a Rómeó és Júlia erkélyjelenetét ilyen rögtönzött módon, meg mindenféle mást is, amit annyira nem értettem…

…és még mindig Stratfordban utána elmentünk egy lepkefarmra, ahol (szerintem) iszonyú jó képeket lehetett csinálni, azért raktam be ide is egyet, mert ezekre büszke vagyok, használtam a makró lencsét, meg minden. Egyébként ez a hely egy igazi turistaváros, szépen meg vannak csinálva a régi házak, mindegyik ugyanolyan faszerkezetes a belvárosban, de szépek, igazi angolos.

Na most hirtelen ennyi, és már kész van a lakásfelújítás képösszeállítása is, legközelebb azt rakom fel!

Hozzászólás