2012. július 12. napi bejegyzések

ARCHÍV – super size

Kedden betévedtem a McDonald’s-ba, és örömmel tapasztaltam, hogy SZÉP kártyával is lehet fizetni… :) Ezért aztán tegnapelőtt, meg tegnap is konkrétan ott vacsoráztam, már csak azért is, mert most kóláspoharat adnak ajándékba a menühöz, és az tök jó, meg ha már egyet kaptam, akkor mindenképpen vissza kellett mennem még egyért – legalább kettő legyen. Viszont kicsit úgy érzem magam, mint a Super Size Me-ben az a csávó az elején, mondjuk hányingerem még nem lett a kajától, de az az igazság, hogy annyira mégsem finomak, mint gondoltam. Megkóstoltam az „Amerikai BBQ” fantázianevű szezonális terméket, de rá kellett jönnöm, hogy nem hiába nem szoktam barbeque-t enni olyan gyakran, mert annyira nem is szeretem; tegnap meg egy sajtos McRoyal-t ettem, de az se volt olyan hűűűde finom. A McChicken szendvics úgy emlékszem ízlett, úgyhogy egy olyat még lehet, hogy eszek, de amúgy hosszútávon ez nem megoldás… A SZÉP kártya egyedül azért jó, mert nem kell pénzt költenem, kvázi „ingyen” van, vagyishát jut is, marad is, és ez jó érzés.

Tegnap egyébként sittet pakoltunk (én is!) délután konténerbe, amit ma reggelre el is vittek, így kicsit most rendezettebb az udvar is (gondolom ennek a többi lakó is örül). Azért ez a konténeres dolog nem volt egyszerű, kell hozzá kérvény az önkormányzatba, ahhoz illetéket fizetni, utána megvárni, míg elbírálják (ez nálam egy teljes hét volt… pff), aztán amikor megszületik a határozat, akkor még egy csekket be kell fizetni, és utána odaadják. Namost ez nálam úgy volt, hogy reggel 8-ra jött a konténer, és délután négykor kaptam meg a határozatot… Ergo, ha nem jelentek be semmit, lehet, hogy ingyen is meg lehetett volna oldani?? :) Ezt most már sose tudom meg. Viszont: telepakoltunk 8 köbmétert, sőt, még púpozva is raktuk, mert a tetejére mentek a faanyagok (ajtókeret, ilyesmi), kicsit aggódtam, hogy szólni fognak érte, vagy nem bírják felemelni a teherautóra, vagy ilyesmi, de végülis szó nélkül elvitték. Ez tök jó – meg az is, hogy végülis belefért minden, mert a kőműves ijesztgetett, hogy ez nagyon sok, kell majd még egy kör… De hát ezt a procedúrát én még egyszer nem csináltam volna végig semmi pénzért! (persze dehogynem, ha muszáj :) ).

Kicsit azt is unom már, hogy lavórban fürdök, meg ilyenek, de örülhetek, ha jövő hét péntekre befejeznek mindent, inkább nem panaszkodom.