2012. január 26. napi bejegyzések

ARCHÍV – egyveleg

Egyébként mi van velem?

Hát mit is írhatnék… Munkáról lehetne, de arról nem nagyon szabad. De azért mégis fogok :) Tegnap elbúcsúztattuk ismét egy munkatársunkat, és jövő héten lehet, hogy még többet kilépnek. Azt mondtam már, hogy a worst case scenario szerint összesen hárman maradnánk, amiben már a főnököm is benne van? Vagy esetleg négyen, egy terhes anyukával, aki nyáron szülni fog? Kilátások azok vannak… De most tényleg nem sokkolok inkább, úgysem így lesz, csak már nem győzöm kivárni, hogy lesz-e valami egyáltalán, olyan lassan történnek itt a dolgok.

A lakásban van új szőnyegünk (meg is tudom mutatni, így néz ki, de az árát nem ér megnézni!), ezt még biztos nem írtam, meg múlt pénteken szordzs-ék is eljöttek, felraktuk az egyik szobában az új karnist, meg függönyöket is. Ez elég rendes előrelépés szerintem :) Most ezen kívül az kötött le, hogy jól elköltsem az egészségkártyámról a pénzt, mert rájöttem, hogy nagyon sok van rajta, és mielőtt még valaki azt is elvenné, jobb, ha költök róla. Aztán majd ezzel leállok nemsokára, mert hagyni is kell, hátha majd valamire TÉNYLEG kelleni fog.

Szombaton meg Dombi barátomnál voltam lakásavatón Győrben(!), úgy, hogy délután mentünk és vasárnap hajnali négykor már otthon is voltam, ne kérdezzétek, hogyan. Egyébként jó volt, a lakást is elfogadnám, meg az este is jól sikerült, vízipipás bénázással, ultimate Bang! játszmákkal, meg egy kis pókerrel, csak a szokások miatt, meg jó sok youtube-bal, politizálással, antiszemitizmussal, meg amik ilyenkor általában feljönnek :)

Sz-el elkezdtünk angolozni – egészen pontosan tegnap este -, teljesen egyedül, mármint ketten, de egészen belelkesültem, ő szeretne egy középfokút letenni, én meg egy felsőt, nyárra be is lehetne lőni, persze, hogy mire megyek vele, azt nem tudom, de rosszul biztos nem jön, meghát az lenne az igazi motiváció, hogy rendesen tanuljak!

Szóval ezek mennek most.

ARCHÍV – egy kis statisztika

Ezt gyorsan leprintscreen-eltem, hogy legyen valami jó is a mai napban :) Tudom, hogy senki sem tudja, hogy miért kell ennek örülni, de nekem egyéni rekord (oldallátogatottság alapján adja a rank-et a shinystat). Igen, ekkora sz*r vagyok :))

Egyébként köszönöm mindenkinek aki valamilyen oknál fogva erre a szánalmas oldalra kattintott az elmúlt – hát nem is tudom már, hány évben.

Viszont: a freeblog megnövelte a tárhelyemet 150-ről 200 megabájtra (wow), úgyhogy még jó sok képet feltöltök majd ha lesz… :)