ARCHÍV – ingyenmail

Én egyébként hűséges típus vagyok, meg annyira nem érdekelnek a legújabb, legtrendibb szolgáltatások (sőt, kifejezetten szeretem a gagyi, oldschool-nak számító dolgokat), de azért néha már én is elgondolkodom a váltáson, amikor a freemail például olyanokat csinál, hogy egész délután nem tudom megnézni az e-mailjeimet. Kb egy-két hetente elkapok egy ilyen karbantartási, vagy csak egyszerűen nemműködési fázist, és ez nem kóser. Attól mondjuk nem félek különösebben, hogy fontos leveleim elvesznek (egyrészt annyira nem fontosak, másrészt meg azért kb naponta egyszer otthonról is megnézem a leveleket, ahonnan pedig automatikusan lementődik a vinyóra minden), de az, hogy esetleg sürgősebb leveleket nem tudok időben elolvasni, az nem biztos, hogy jó… Persze úgyse fogok váltani, mert lusta vagyok, és különben is – annyira sürgős levél nincs, akkor az illető inkább telefonon keresne. A freeblog is egy kalap kaki, aztán mégse váltom le, jó ez így nekem :)

Hozzászólás