ARCHÍV – megy az élet

Ha egy blog egy jó ideig nem frissül, akkor gondolom még az a kevésszámú olvasója is elapad, akik esetleg néha-néha kisebb-nagyobb rendszerességgel, de mégiscsak betévedtek. NEKTEK üzenem ott a monitor túlsó végén: kitartás!!! Jönnek az újabb és újabb izgalmasabbnál izgalmasabb témák és történetek, képekkel videókkal, fényekkel és hangeffektekkel!!!

Körítésben azt hiszem jó vagyok, hogy hogyan írjak sokat a semmiről, úgy, hogy a végén aztán már én magam is belegabalyodjam, hogy miről is van szó tulajdonképpen… De most összeszedem magam.

Szóval nagy hirtelen most két téma jut eszembe, de amikor ezeket bepötyögöm, már eszembe is jutott egy harmadik, amit lehet, hogy már írtam, de ha nem, akkor most mindenképpen: munkahelyemen ismét új szobába költöztem, nem azért, mert annyira rossz vagyok, de ez valahogy így jön ki, nem tudom, engem mernek mozgatni… A rövid két és fél éves pályafutásom alatt ez a hatodik helyem – ami azért kicsit durva szerintem, és ez se biztos, hogy sokáig így marad :) De sebaj, ez a költözés most jólesett, megsavanyodott harmincas szobatársam mellől (akinek bár bírom a humorát, meg a szövegeit, egy pár hónap alatt már kicsit fárasztóvá kezdett válni) most két szintén harmincas nővel kerültem egy szobába. Nőkkel együtt dolgozni mondjuk nem egyszerű, de én amikor idekerültem, akkor is egy ilyen szobába tettek, és nincsenek róla rossz élményeim. Szóval ez jó. Mást a munkáról most nem, év végéig még maradok, ami jóhír, de az utána lévő dolgok még… még majd kiderülnek.

Hozzászólás