ARCHÍV – ez van

Mint egy igazi lúzer, pont sikerült egy olyan blogsablont kiválasztanom az átálláshoz, amiben szintén nincsen kommentezési lehetőség – de megoldottam!! Programozási ismereteim jelentősen bővültek, és most büszke vagyok magamra, szinte mindent sikerült megvalósítanom, amit szerettem volna (pl az oldalsáv hangyabetűit is fel tudtam nagyítani egy kis próbálkozással), és ez jó. Háttérkép viszont még mindig nincs, de azt hiszem annyira talán nem is hiányzik, amúgyis az a sablon neve, hogy „minimál” és ezt már így is jelentősen felturbóztam, úgyhogy elég lesz most ennyi – meghát mindent az olvashatóságért. Amit most el lehet mondani az oldalról, hogy: szellős. A posztok között is jó sok hely van, meg a sortávolságok is kicsit nagyok, de engem mondjuk annyira nem zavar, úgyhogy ennek sem állok neki most, hogy megtrükközzem. Így lesz, és kész :) nekem tetszik, akinek meg nem, az írja meg kommentben – mert most már megteheti :))

Hozzászólás