2010. október 28. napi bejegyzések

ARCHÍV – nemsoksemmi

Most nem írok, mert nincs is nagyon mit, vagyishát biztos, hogy lenne, csak időm, meg kedvem sincs, csak gyorsan berakok egy újabb vicces térképet, hogy legyen mit nézni, aztán… ennyi. Amúgy tegnap volt megint 27, megint az új helyen voltunk, már kezdem megszokni, és megint egész sokan voltunk, és egész jó volt – de tényleg. Megint meg tudtam egy pár új hírt osztálytársaimról, ittam egy forralt bort, láttam Kern Andrást… Na de lényeg a lényeg, hogy szép az idő, aki teheti, ne internetezéssel töltse :)

A kép pedig: United States of Films. Aki szereti a filmeket, annak van mit rajta nézegetni, szerintem jól néz ki, bár van egy pár amit én sem tudok hova tenni, meg egy pár, amit én máshogy csináltam volna (pl.: Alabamához biztos, hogy a Forrest Gump-ot írtam volna be, Hawaii-hoz meg a Magnum-ot – bár igaz, sorozatok itt nem nagyon játszanak azt hiszem). Na mindegy, írtam ma is az a lényeg!

Nagyíts bele!