2010. október 21. napi bejegyzések

ARCHÍV – google earth

Ma megint nézegettem a google térképet (illetve nem is én, ha nem egy munkatársam hívta fel rá a figyelmemet), és látom, hogy Budapestre már egész közeli térhatású látképeket is csináltak, így lehet böngészgetni. Picit furcsa, mert úgy össze-vissza dülöngélnek benne az épületek, én kicsit meg is szédültem, de azért jól néz ki szerintem – változatlanul úgy gondolom, hogy a google-nek a keresőjén kívül ez az egyetlen értelmes alkalmazása, ez viszont nagyon el lett találva (az ötlet, hogy legyen ilyen, meg ahogy fejlesztgetik, meg minden – persze gondolom pénz is van benne bőven…).

És persze hibáktól ez sem mentes, dehát nem is az a lényeg: pl. megnéztem a Rózsák terei templomot két nézetben, és ha megnézitek, az alsóban lemaradt a templom egyik tornya (és a másik is épp dőlőfélben van), ez vicces szerintem :) Meg gondolom van még nem egy ilyen:

Ez a “jó” kép észak-déli tájolással.

Ez meg ugyanaz, csak más nézetből :) Elég erős. Meg még van >ITT< is egy kép a tágabb környezetről, de mondjuk nem is a képek érdekesek, hanem hogy mindenki nézze meg saját maga a cuccot!

Ja és mivel hogy ígértem még mást is, itt az a vicces kép, amit még hétfőn találtam, és most beteszek (Doctor Who – mondjuk aki nem érti, annak ez úgysem jelent semmit, aki meg igen, annak nem kell mondani, de azért mondom :) )

Illetve, hogy egészen pontos legyek a kép címe: But It’s the Only One With Tea Time