2010. szeptember 30. napi bejegyzések

ARCHÍV – vicc

Úgy látszik ma jó napom van, lehet, hogy be kéne osztani, de mindegy: ezt a képet osztályfórumra rakta be valaki, és most kiteszem én is, mert jót nevettem rajta – nevessetek ti is :)

Mivel így annyira nem lehet elolvasni, ezért bele lehet nagyítani, a másik baja, hogy angol, lehet, hogy fenn van valahol magyarul is, de én most nem kerestem rá – meg így sokkal autentikusabb :)

ARCHÍV – táncos

Tegnap este ismét volt tánc, szerintem már kezd egészen jó lenni, vagyis kezd valami egyáltalán kialakulni… Szóval most tanultunk újabb két figurát, amikkel már egész rendesen el lehet táncolgatni, ez egész nagy előrelépés ahhoz képest, hogy a múltkor kábé az égvilágon semmi újat nem mutattak – jó, az óra elején volt valami érdekes lépéssor, amit egyébként most is átvettünk az elején, de fogalmam sincs, ez hogy fog kapcsolódni az eddigiekhez…

Amúgy a tánccsoport összetétele elég érdekes. Alapból azt gondolná az ember, hogy táncolni inkább fiatalok járnak (legalábbis táncot tanulni), de valahogy ez itt most nem annyira érvényes. Lehet, hogy a swing miatt, vagy nem tudom, persze igaz, hogy sok a fiatal is (akár nálam is fiatalabbak, de az szerintem már nagyon ritka), de kb felerészben idősebbek, és sokkal idősebbek vannak, olyan szüleim korúak, sőt… és ezen én meglepődtem. Már csak azért is, mert ez a teljesen kezdő csoport, tehát annyira nagy táncmájerek ők sem lehetnek. De persze ez engem különösebben nem zavar, csak eleinte olyan furcsa volt – mert egyébként külsőre abszolút nem lehet megmondani, hogy ki táncol jól, és ki nem, lehet, hogy pont a negyvenx-éves kicsiszéles hölgy ropja tök jól, és a fiatal vékony mosolygós lány meg teljesen kétballábas… És tényleg. Már csak azt sajnálom, hogy otthon soha nem kerítünk rá időt Sz-szel, hogy gyakoroljunk, egy ideje már mintha megcsappant volna a lelkesedés, de lehet, hogy nem is így kéne, hanem valami buliba elmenni, és ott… csak az a baj, hogy ahhoz meg még nem tudunk eleget :) Na mindegy, lényeg az, hogy megvan a heti egyszeri rendszeres testmozgás is, és én személy szerint nem bántam meg, hogy beiratkoztunk ide.

Valami vicces kép azért mára is jut, graphjam-en mostanában akadnak jók, most ezt találtam (elvileg belenagyítható ha nem lehet elolvasni):

funny graphs - Simple Equations