ARCHÍV – nyár-ősz

Lehet, hogy már írtam, de akkor leírom még egyszer, mert tegnap megint eszembe jutott, hogy tök érdekes, hogy milyen nagy különbség van nyár és ősz között itt a városban. Mert akármennyire is itt „élek” már tizenix éve, azért a nyarakat még mindig Budapesten kívül töltöttem (esetleg egy-egy napokra jöttem fel), és most idén volt először úgy, hogy huzamosan is itt maradtam nyáron, csak egy-egy hetet hagytam ki.

Például a közlekedés az valami iszonyatos, nyáron végig üresen mentek a buszok, meg azért a metrón/villamoson is kevesen voltak, most meg alig férünk el sokszor (pedig én még nem is iskolaidőben járok dolgozni, csak kilencre), az autósforgalom is hihetetlenül megnőtt – pedig ezt nem is értem, mert attól, hogy elkezdődik az iskola nem kéne több kocsinak lenni, de úgy látszik a nyári szabadságok is ennyit számítanak. Szóval igen: meglepően durván látszik, hogy mikor van iskola, és mikor van szünet, és ehhez nekem tizennégy (huh, ezt még leírni is sok) évre volt szükségem, hogy megtapasztaljam :)

A másik érdekes folyamat (persze nyilván csak nekem érdekes) az az idő „őszülése”; például a Ferenciek terén van egy fix pont ahova be szoktam állni egy ideje amikor a buszt várom (hát ugye leginkább május óta szállok fel itt), a kis buszváró bódé mögé, mert nyáron reggel pont szembe süt a nap, és ott van egy pont, ahol az ember takarásban van, és addig sem kap napszúrást amíg várakozik. Ezt a szokásomat azóta is megtartottam, tehát automatikusan oda állok be várakozni, és valamikor tegnap tudatosult bennem, hogy ez most már tökfölösleges, ugyanis a nap még csak el sem ér odáig ilyenkor, tehát teljes árnyékban van az egész buszmegálló, mert még olyan alacsonyan jár – és ez ugye egyre alacsonyabb és alacsonyabb lesz…

Az meg, hogy reggel már-már látszik a leheletem, nem is érdekes, de legalább most még egy darabig jó idő volt, ennek is lehet egy kicsit örülni :)

Na mára ennyi elég az okoskodásból, megyek a dolgomra.

Ja, még egy vicces képet a hétvégére való tekintettel berakok, mert csak :)

“Ez egy együttes pólója, de te úgysem vagy elég menő, hogy ismerd őket”

Hozzászólás