2010. szeptember 3. napi bejegyzések

ARCHÍV – tánc

Idén ősztől megvalósítjuk Sz-szel egy már tavalyi régi álmát, miszerint eljárunk táncolni rendszeresen – méghozzá nem is akárhogy, hanem tánciskolai keretek között. Igen, az ötlet még tavaly jött, kb ilyenkor, de akkor valahogy eltöketlenkedtük és lemaradtunk a dologról, most viszont okulva az előzményekből időben rákapcsoltunk a témára. És már szépen be is iratkoztunk, úgy, hogy most szerdán volt még egy ingyenes „óra” is, amikor megnézheti az ember, hogy tetszik-e neki egyáltalán ez a dolog. Egyébként nekem tetszett, már várom, hogy mi lesz még, az egy kicsit mondjuk engem is meglepett, hogy úgy zajlik az óra, hogy hiába jön az ember párral, akkor is folyamatosan cserélődik a partnered, merthogy abból indultak ki, hogy nem lesz mindig ugyanannyi fiú meg lány, és akkor így egyszerűbb… Hát de ezen amúgy túl lehet lépni, ettől függetlenül maga a tánc nem volt rossz. Ja, hogy mi ez? Swingelni kezdtünk el, teljesen kezdő szinten, de már most az ingyenes órán is tanultunk alaplépéseket – és nem is rossz. Amúgy én szeretek táncolni, csak elég sajátságos formában szoktam, nem annyira szabályos „tánclépésekkel”, vagy koreográfiával (sőt, ezt a legtöbb ember talán nem is hívná táncnak), erre a swingre meg azért is voltam nyitott, mert azt gondoltam, hogy hasonlít a szalagavatós táncunkra. Aztán már az elején rájöttem, hogy ez bizony nem az a hátra-vissza-pont-lép-pont-lép amit én tudok, de valamennyire hasonlít rá… Az emberek akik ott voltak külön megérdemelnének egy bekezdést, de azt hiszem erről nem írok, mert gondolom úgysem ők lesznek ott egyazegyben a többin is, csak úgy megnézték most. Szóval majd meglátjuk.

Most azt hiszem mást nem is akartam írni, itt a munkában pörögnek az események, hallottam egy nagyon jót, amit főnököm mondott (még valamikor az ő kiskorából – persze ez munkához egyáltalán nem kapcsolódik, de azért leírom el ne felejtsem): „Ronald Raegan Donald rágót rágott régen.” Ezt én amúgy nem ismertem, de tetszik. Hát ilyenekkel szórakoztatjuk egymást amikor már kezdünk fáradtak lenni :)

Képnek pedig berakok egy hatalmas képet graphjam-ről, 600 Hanna-Barbera karakter, szerintem durva (mármint aki ezt így összeszedte meg minden).

ITT az eredeti :)