2010. augusztus 31. napi bejegyzések

ARCHÍV – esküvő

Hétvégén voltam esküvőn (ez volt a második életemben), gyűjtöm be a tapasztalatokat, hátha tanulok belőlük… :) Itt először a polgári rész volt, de az is a templomban, semmi cifrázás, kb negyed óra alatt meg is voltak – ezt kb én is így szeretném, ez az a rész, ami számomra nem sokkal többet jelent, mint mondjuk megcsináltatni egy személyit (jó, persze ennél többet…). Aztán kis szünet, vonul be a menyasszony, a húga fuvolázta a bevonulózenét. Ez kedves szerintem, csak ahogy hallgatom a zenét, egyszerre csak beugrott… ez nem a Keresztapa zenéje?? Megkérdezem Sz-t is… de igen, az (aki nem ismeri, >>EZ AZ<<). Erre egy picit felkuncogtam, egy kicsit morbid ez a választás szerintem, de persze szép a zene, csak nekem egyből a film társul hozzá, ami meg… szintén jó film, csak nem olyan esküvős – bár ha jobban belegondolok, abban is volt esküvő :)

Na mindegy, a templomi részről ennyit, aztán mentünk a lakodalomba, aminek meg az volt az érdekessége, hogy az ifjú arát olyan szinten sikerült leitatni, hogy már kb olyan tíz óra körül is erősen támolygott, aztán amikor megjött a menyasszonyszöktetésből, akkor úgy nézett ki, mint én szoktam, amikor keresem, hogy hova hányjak gyorsan… Aztán egy időre el is tűntek, de azért volt ez a menyecsketánc is (hivatalosan éjfélkor, ez olyan hajnali fél kettő körül volt szerintem), ott már egészen tűrhető állapotba hozta magát, de azután megintcsak gyorsan eltűntek férjestül mindenestül. Hát én kicsit sajnáltam szegényt, bár az emberben ott van a sztereotípia, hogy a lagziban mindenki mattarészegre issza magát, pedig ez egyáltalán nem így van – szerintem. Mindenki iszik mint a gödény, ez igaz, csak nem látszik meg mégsem rajtuk, mert kitáncolják, meg telezabálják magukat, meg minden – legalábbis csak annyit szabad inni, hogy így ne látsszon rajtad. Amikor már sok, akkor sok… Én most ilyen helyzetnek még csak a közelében sem voltam, mert már eleve úgy mentem le, hogy meg vagyok fázva, és ez nem is javult nagyon. Úgyhogy ittam két pálinkát, hogy felmelegedjek (egész este), de ennyi volt az összes alkoholbevitel, amúgysem voltam annyira jól, úgyhogy nem akartam itt most nagy szétcsapatást.

Amúgy még most is tart a dolog, tegnap volt a mélypont azt hiszem, már-már lázasnak is éreztem magam néha, fájt a fejem, elgyengültem, ma már csak az orromat fújom, meg reggel fájt a torkom, de azt hiszem kezdek javulni. Ez az időjárás meg még egy lapáttal rátesz, hogy ne legyen olyan egyszerű…

Más téma: ma életemben először kaptam valami spamüzenetet telefonra. Valami legalább tizenkét számjegyű telefonszámról (amiben véletlenül sem volt 06, +36 vagy ilyesmi), random angol szöveg volt benne, meg ilyenek, hogy *some other text*. Ki is töröltem, de jött még egy, abban csak annyi volt, hogy ’es and *some other text*’. Mondjuk lehet, hogy nem egy 3310-esre tervezett kis vírus volt ez, hanem valami olyasmi ami az én telefonom képességeit meghaladja… azért remélem többet nem kapok…

Na és akkor valami vicces kép még a végére…

Recycle or die