2010. július 26. napi bejegyzések

ARCHÍV – hétvége meg minden

Hétvége: jó volt, eltelt, voltam strandon idén először, és annyit vízicsúszdáztam, mint szerintem eddigi életem során összesen (megjegyzem kiskoromban nem szerettem a vízicsúszdát, mert egyszer volt egy olyan élményem, hogy elindultam, aztán felültem benne, és akkor félúton megálltam, és nem tudtam tovább csúszni, csak tök nehezen, és mindenki sürgetett fenn – meg amúgy is az érkezésnél mindig telement vízzel az orrom, és féltem is kicsit, mert nem tudtam úszni – de szerencsére ezeket már kinőttem, ez meg egy jó hosszú zárójeles megjegyzés volt :D), sajnos a Fertő-tó körbebiciklizéséből nem lett semmi, de nem annyira baj, mert végülis az idő is elromlott…

Viszont voltunk biliárdozni is, meteorológusok vs. mi Sz-szel, hát mit mondjak, elég gyászos teljesítményt nyújtottam, és azt hiszem azok a régi szép idők már soha nem jönnek vissza, amikor a kezdők szerencséjével beálltam a Noiret-ba kedves osztálytársaimmal, és mindenféle duplamandínerekkel, meg hát mögötti lövésekkel belőttem minden golyót… Szóval most le lettünk mosva, de ettől függetlenül ez a játék még mindig a kedvenc ’indoor’ sportjaim közé tartozik – kocsma és egyéb füstös helyek kategóriában (megosztott első helyen a csocsóval természetesen).

Töltöttem egy pár rész Tintin-t, most megnéztem belőle egy epizódot és rájöttem, hogy ez egy mennyire jó mese volt! Lehet persze, hogy csak ez a rész, de húsz percben annyi minden történt, mint máshol egy egész évadban (sem)…, kíváncsian várom a többit is, csak az a baj, hogy nem tudom a részek helyes sorrendjét (update: de, most már tudom, megnéztem wikipédián, a második évad első részét néztem meg – sebaj), és most is valahogy a közepébe találtam bele, de mindegy is, mert ezek rendes különálló részek (amit én szeretek), úgyhogy annyira nagy gond nem lesz ebből. Amúgy már rájöttem, hogy miért nem tudta senki miről beszélek, amikor mondtam, hogy töltöttem egy kis Tenten-t, meg, hogy ez milyen jó is volt. Merthogy a kiejtés szerint ugye a franciáknál (belgáknál is) az ’i’ betűt ’e’-nek kell ejteni, tehát a Tintin az kiejtésben Tenten lesz, viszont a jó magyar szinkronos verzióban hogy van benne? Tintin kalandjai. Így mondják, ’i’-vel… Szóval marad Tintin, gondolom eredetiben meg nem nézi/nézte senki úgysem…

Végül pedig egy vicces kép, kaptam e-mailben, és egyébként nekem elsőre le sem esett az igazi poén (ennyire naiv vagyok?), és anélkül is nevettem rajta, úgyhogy beteszem (persze gondolom mindenki másnak leesik elsőre is, de ha nem, akkor olvassátok el még egyszer):

A kép címe: Játsszunk mást :) (Amúgy felnagyítható kattintásra)