ARCHÍV – CoD

The legendary game returns:

Egy játék van, amit úgy nagyon szerettem a koleszban is nyomatni a többiekkel, az pedig a Call of Duty 2 volt. Sok-sok pálya, kipróbáltunk minden játékmódot, capture the flag, távcsöves, sivatagos-shotgun-os, satöbbi satöbbi. Ezeknek az időknek már vége (sajnos – de én úgy gondolom, hogy inkább szerencsére, azért iszonyat sok időt elvettek, teljesen értelmetlenül), most viszont Gyuri barátom egy kicsit visszahozott belőle nekem, mivel ő is szereti, de nem nagyon volt kivel játszania, ezért beszervezett engem is, most neten keresztül de valami spéci módon, hogy csak mi lássuk, úgy játszunk. Ma voltunk hatan is, ment rendesen a hentelés… :) Hát néha tényleg úgy tűnik, hogy hiányzott ez a játék azt hiszem – de talán így ilyen nyári izzasztó estéken még meg is bocsátható, hogy ilyennel töltöm az időt…

Csináltam egy ügyes kis screencap-et is, csak ezért írtam a körítést is, hogy ezt kirakjam, nem a legjobb, de legalább én csináltam :)

 

CoD2 deathmatch ingame picture – enemy épp nincs rajta, de majd egyszer lehet, hogy sikerül olyat is csinálni :)

Hozzászólás