2010. június 11. napi bejegyzések

ARCHÍV – VB

Mivel most a csapból is a foci VB folyik, én is írok róla egy kicsit.

Megy az osztályfórumon a nagy totózás, meg tippverseny, hogy vajon ki meg hogyan, én most ebből kimaradtam… Azt írja egyikük “Aki nézi a világbajnokságot, az a futball szemszögéből is képben van a globális folyamatokkal.” Erre még visszatérek majd. Szóval bár a fórumon nem, viszont a munkahelyemen rábeszéltek, hogy csatlakozzam a – szintén házi – tippversenyhez. Beadtam a derekam, csak, hogy ne nézzenek ki a “csapatból”.

De azt azért el kell mondanom, hogy egyvalamit biztosan tudok: nem fogok megnézni egy darab meccset sem a VB-ből, és nem érdekel az eredmény sem, mert nem szurkolok senkinek, még ha esetleg a TV előtt ülök, és véletlenül foci lesz benne, akkor is inkább elkapcsolok. Ezért most biztos nagyon kimaradok a “globális folyamatokból”, de őszintén szólva nem érdekel. Ha valamit nem bírok nézni a TV-ben (amúgy sem szoktam TV-t nézni) akkor azok a sportközvetítések. Kivéve a deszkázás, vagy extrémsportok, mert azt néha nézem, Óbesterben szokott pl menni extreme-TV, az odavonzza a szemem, de ennyi. Életemben eddig azt hiszem egy darab kézilabda közvetítést néztem meg elejétől a végéig, mást nem. Egy focimeccset sem láttam még végig, se forma-1-et, se vízilabdát, semmit. Még az olimpiát sem nézem, mert iszonyatosan unalmas számomra. Hát bunkó vagyok, ez van. Ha magyarok vannak ott, ha nem, engem nem tud érdekelni… Ettől függetlenül focizni pl szeretek (csak nem tudok), meg úgy általában szeretek sportolni, gimiben imádtam kosarazni, meg röplabdázni is, szeretek pingpongozni, meg egy csomó mindent ki is próbálnék még, amire eddig nem volt lehetőségem (pl teniszt, vagy atlétikát, ilyen magasugrást, meg hármasugrást rendesen, gerelyhajítást, golfot, kajakozást…).

Nem is tudom magam elképzelni, hogy mondjuk 10 év múlva az legyen a kedd esti programom, hogy leülök egy sörrel a kezemben és megnézem a meccset (vagy ami akkor éppen divatos lesz, bár úgy sejtem, hogy a foci még nem megy ki a divatból). Ebben mondjuk annak is szerepe lehet, hogy apám sem ilyen ember volt, mondjuk a focit ő is kifejezetten nem kedveli, bár mást azért szeret nézni ami sport. Hát én meg inkább csinálni szeretem, nem azzal van a bajom, hogy TV, és élőben biztos sokkal jobb, mert engem élőben sem érdekelne. Valahogy ez kimaradt az életemből, nincs kedvenc csapatom, nincs kedvenc forma-1-es pilótám, sőt, kiskoromban sem szerettem volna focista lenni…

Na viszont ha már a sör szóba jött, akkor azt még elmondom, hogy annyiban még részt veszek a VB-s őrületben, hogy vettem most 10 üveg sört, amihez adtak 2 söröspoharat. A Heineken-nek van ilyen akciója, megtetszett, aztán gondoltam úgyis ha jön valaki látogatóba, vagy valami, akkor jó lesz az a kis söröcske a hűtőben. Ja mert amúgy a sört sem szeretem :), úgyhogy nem én fogom meginni az tuti, de a poharak egyszerűen megtetszettek. Azt hiszem engem az ilyen akciókkal lehet megfogni, emlékszem anno még amikor kijött az új Star Wars (a Baljós árnyak), akkor adott a Pepsi tíz címkéért egy poharat, és kétféle pohár volt (jó oldal, meg sötét oldal), és én beszereztem mindkettőt (még a koleszban sefteltem is az üdítőkkel, emlékszem). Amik azóta persze már jól eltörtek, de nagyon szerettem őket, az biztos :D

Naszóval azt hiszem ma kezdődik a foci VB, úgyhogy ezt a posztot ennek a témának szenteltem, aztán a továbbiakban nem hiszem, hogy ilyesmiről valaha is lesz itt szó…