ARCHÍV – heti menü

Szinte hihetetlen, hogy múlt héten még kardigánt kellett felvennem reggel, hogy ne fázzak, most meg lerohad rólam a gatya… Dehát azért ettől függetlenül nyáron ilyen időnek kell lenni, nincs panasz, csak olyan hirtelen jött, hogy még nem volt időm akklimatizálódni… :)

Hétfőn volt egy jó kis esténk a gyakornokokkal, még múlt héten kitaláltuk, hogy össze kéne jönni, kimentünk a Margitszigetre piknikezni, szerencsére az idő már alkalmas volt. Egy volt gyakornoklány visszajött Berlinből fél év után, hozott fényképeket, azokat nézegettük, meg egy másik volt gyakornoksrác is mutatott képeket, ő meg Barcelonában volt „nyaralni”. Közben meg persze iszogattunk, örültünk a jó időnek, meg minden – egészen jól sikerült este volt szerintem. Igaz, a java csak azután jött miután én hazamentem, legalábbis a többiek elmondásából ez derült ki, de azt hiszem nem baj, hogy ezt kihagytam, mert akkor még annyira sem lett volna erőm reggel bejönni dolgozni, mint akkor. Igaz, most lazán vagyunk, mert összesen ketten vannak itt az egész irodáról, plusz gyakornokok, délután hamarabb is szoktunk elmenni, de reggel azért illik időben érkezni – már amennyire időben van a 10 perc-negyed órás késés (de az még időben van egyébként).

Kedden pedig babalátogatóban voltunk Sz-szel, szordzs-éknak megszületett a kisfiuk, múlt hét hétfőn, úgyhogy most volt összesen nyolc napos amikor meglátogattuk. Hát őszintén szólva én még igazi kisbabát nem is igen láttam, főleg ilyen kicsit, úgyhogy kicsit meg voltam illetődve, míg ott voltunk, de azért élmény volt. Annak azért örülök, hogy még időben elköltöztem (eredetileg úgy volt, hogy május végéig maradok), már nem magam miatt, de most biztos, hogy nagyon zavaró lett volna a jelenlétem, így is egy kicsit zsúfoltan vannak már azt hiszem. Meghát mégiscsak nyugodtabban lehet, csinálgatni amiket ilyenkor kell. Szóval ez a kissrác ez tényleg nagyon kicsit még, de NAGYON, nem is igazán mertem hozzáérni, nehogy kárt tegyek benne, vagy valami bajt csináljak ott. De amúgy aranyos, meg minden, csak furcsa volt nekem ilyet látni :) Na jó, nem is taglalom tovább inkább ezt a témát.

Szóval kimentünk Pécelre, és aztán végre valahára sikerült elhozni a biciklit is, úgyhogy most már az is nálam van, bár, hogy mikor fogom használni, azt még nem tudom. Igazából elég bekorlátozott feltételek között lehet csak biciklizni itt Pesten, nem jó, ha túl meleg van, az sem jó, ha esik az eső, és ha csak várható is egy kis zápor, már akkor sem érdemes elindulni. Pedig nagyon jó kis eszköz, most a Keletiből értem ki este egy óra alatt (vagyis inkább csak háromnegyed óra alatt), úgy, hogy még kicsit hosszabb úton is jöttem, mint jöhettem volna; amúgy meg a munkahelyemre szerintem fél óra alatt simán be lehetne érni. Majd letesztelem egyszer…

Hozzászólás