ARCHÍV – lord of the rings DONE

Vannak szép friss téli képek az interneten, ebből felteszek én is, és most meg tudom mutatni, hogy hol dolgozok helyileg :) Szép piros nyíllal bejelöltem, amúgy meg szépek a képek szerintem. Hétvégére hazamegyek, addig meg szemkifolyásig térképezek, kezdek teljesen belendülni, de ma ezt már be akarom fejezni végre!

Ez ennél még nagyobb is, aztán itt van még egy

Tegnap megnéztük végre szordzzsal a Gyűrűk ura 3-at is, így végre egy kb háromnegyed-éves ígéretet teljesítettem (tudniillik azt, hogy megnézzük együtt a Gyűrűk ura 1-2-3-at, ami bele sem merek gondolni hány perc az életemből… – illetve ha jobban belegondolok, már kb jó másfél-két éve ígértem meg neki először, hogy megnézem vele mindhárom filmet!). Én most láttam őket először, olyan amilyenre számítottam, minthogy nem nagyon kedvelem a fantasy-jellegű filmeket (finoman szólva), ezért annyira ez sem jött be (még finomabban szólva), de megértem azokat, akiknek tetszik ez a sztori (könyvben/filmen, szerintem ez most tökmindegy, én nem fogom elolvasni sem, mert attól ez még ugyanaz a sztori marad). Hát legalább tegnap este nem társasoztunk kivételesen :)

Hozzászólás