ARCHÍV – társasjáték folyt

Folyt köv. társasjátékok: 

Kipróbáltuk őket! És JÓÓÓK!!!

Sz ott aludt most nálunk, és szépen kipróbáltuk a játékokat. Először a Stratego-t, azt viszonylag gyorsan el tudtuk kezdeni, mert én tegnapelőtt már felelevenítettem a szabályokat, így gyorsan elmagyaráztam, és amúgy sem annyira vészesen nehéz megérteni. Na ehhez képest nekem például sikerült úgy felállítanom a bábukat, hogy a zászló meg az aknák összesen három emberemet tartották „fogva”, tehát én magam elzártam az útjukat az egyik sarokban – és mindezt csak a játék felénél vettem észre. Továbbá kb amikor már csak a fele csapatom volt meg, akkor már nem volt egy darab aknászom sem, sem a tábornagy, és Sz eléggé betámadólag közeledett, de egy huszáros kamikaze-akcióval beközelítettem hozzá a 9-es szintű katonával, és ráhibáztam hol a zászló, így kis szerencsével sikerült megnyerni… De azért izgalmas volt, én legalábbis izgultam!

Na és a Citadella: hát ott kb jó fél óra volt a szabályok értelmezése, majd egyet játszottunk, ami alatt szintén még csak ismerkedtünk a szabályokkal, de aztán egyre jobban megtetszett ahogy belejöttünk. Ezt az elsőt Sz nyerte, aztán muszáj volt még egyet, amire már szordzs is beszállt, ő időközben jött meg, aztán még egy utolsót – csak úgy. A másodikat én nyertem, a harmadikat szordzs – csak, hogy kiegyenlített legyen :) Amúgy ez is vicces játék, jól ki lehet babrálni egymással, és lehet benne taktikázni, és jó ketten is, meg hárman is, de négyen-öten is szerintem (többen már talán kicsit vontatottabb, de lehet akár heten is azt hiszem). És most még a bónuszkártyákat nem is használtuk, úgyhogy még van potenciál ebben a játékban…

 Hajnali egykor sikerült lefeküdni, de igazán jó volt, egyáltalán nem is vagyok fáradt :)

Hozzászólás