ARCHÍV – édesség

Van egy kedves szokás itt az irodánál (vagyis itt az emeleten): amikor valaki külföldön jár ilyen-olyan okból kifolyólag (persze az az ok munkával kapcsolatos azért), akkor hoz az adott országból valamilyen édességet, amit aztán az asszisztensnők asztalára kitesznek, és lehet belőle eszegetni. Olykor kedves kis figyelemfelhívó e-maileket is írnak a kollégák, mint a következő (na és ennek a posztnak tulajdonképpen ez a tartalmi lényege): 

Feladó: AB

Tárgy: ídesség 

Hoztam a prágai kollokviumról1 némi édességet, XY (az asszisztensnő neve, én cenzúráztam, bocsánat) asztaláról lehet einstandolni.

Nem nagy eresztés csak ilyen generálcucc, de Bohémia sose az édességeiről volt híres (except Deli csoki állítólag). Viszont a serfőzés Ady Endréjét, a malátaitalok Metallicáját (gy.k. Pilsner Urquell vagy a kisöccse a Gambrinus) mégsem hozhattam. 

Jó majszolást J

AB 

1 10/1-es szóvicceket megereszteni kívánó kollégáknak üzenem hogy a cuccot nem magáról a konfról nyúltam le hanem természetesen egy szabványos boltban vételeztem.

Hozzászólás