2009. június 17. napi bejegyzések

ARCHÍV – pytta

Tudom mit akartam még írni.
Múltkorjában rákerestem, hogy ugyan mit dob ki az internet, ha beírom azt a keresőszót, hogy ‘pytta’. Hát vannak érdekes dolgok.
Először is persze engem (most a magyar nyelvű oldalakról van szó, de amúgy ebben nincs különbség, mert globálisan is engem hoz ki :): mármint a blogot (ki gondolta volna…).
Aztán jönnek a Haloscan kommentek, meg a Supersubtitles oldal, jó ez még én vagyok.
Valaki ugyanezt a nevet használja a telefonguru.hu oldalon, és úgy látom elég aktívan hozzá is szól a dolgokhoz – na ez már nem én vagyok.
Van apuka kisgyerekével fényképmegosztós honlap, partyphoto.hu-n előkerülő profil… Túl sok a pytta :(
Aztán azért vagyok én is még: geografus.elte.hu taglistás pytta, dolog.blog-on előkerülő pytta, Miheztartás végett zenekar honlapján lévő pytta, pytta az animeaddicts.hu-n, a mesemondó csákány és lapát blog-on – és kb ennyi.

A globális keresésen persze még több a (külföldi) pytta: van blogger.com-os profil; music profil a last.fm-en; youtube profil (az mondjuk még én is vagyok azt hiszem); mybloglog.com-os profil; tankspot.com-os profil; thepiratebay.com-os profil; fotolog.com, yadamnfool.com; studentsforum.co.uk… azt hiszem nem is folytatom inkább.

Szóval a konklúzió: nem vagyok egyéniség :)

ARCHÍV – meló

Kicsit írok a munkáról:

Rájöttem, hogy egész jó kis munkatársaim vannak. Na jó, persze akikkel közvetlenül együtt dolgozok, azokról már régen kiderült, hogy milyen emberek, és, hogy mennyi mindent tanulhatok – és tanulok is – tőlük. Most nem is erről akartam írni. Hanem volt itt egy kis költözködés, kb már jó másfél hónapja, minek következtében most együtt vagyok más osztályokhoz tartozó gyakornokokkal (is), és velük kerültem közelebbi kapcsolatba. Van köztük is egypár volt geográfus, meg mások is. Mondjuk pont a legjobb haverom múlt héten hagyta el a süllyedő hajót :), de szerencsére azért még maradtak más jófej emberek is.

Ezen távozás apropójából volt most egy kis búcsúbuli, vagy nem is tudom minek nevezzem, és egész jól sikerült. Felmentünk a Gellérthegyre (mert az nekünk közel van) , dumálgattunk, meg iszogattunk, és tök jó volt! Kb. olyan, mint mondjuk egyetemi csoporttársaimmal ‘anno’, szóval nem feltétlenül olyan emberek ők, akikkel teljesen egy hullámhosszon vagyok, meg mindenben egyetértünk, de mégis jól tudom érezni magam velük, és ennek örülök. Egyáltalán az is jó, hogy ennyire sok fiatal ember dolgozik itt, mert például ha az én osztályomat (vagy irodámat, vagy hogy hívják) nézzük, akkor is mindenkivel együtt is szerintem olyan max 30-35 év az átlagéletkor. Szóval jó ez a kis hely! :)
A PR közleménynek vége.