2009. február 2. napi bejegyzések

ARCHÍV – örömhír

Barátnőmet felvették logopédiára levelezőre. Ez azért különösen jó hír, mert már szeptemberben is volt ilyen alkalmassági tesztjük, de akkor nem sikerült neki, és ez nagyon lelombozta. Most meg egész hétvégén a helyesírási kézikönyvet bújta és meg is lett az eredménye. Ami azt illeti, néhány helyesírási szabály egészen durva, most én is kicsit felfrissítettem ez irányú emlékeimet, és bizony van mit. Szó ami szó, nem tudok helyesen írni. Azt hittem, hogy tök egyszerű, meg magától értetődő, meg minden, pedig NEM. Nagyon nem. Nem csoda, hogy nehéz nyelv a magyar, még mi magunk sem tudjuk, mi hogy van… Na mindegy, nekem nem is kell tudnom, max ha szakdolgozatot írok, de akkor majd átnézetem valakivel – tudom is, hogy kivel.

Egyenlőre én még a stagnálás állapotában vagyok, várom, hogy legyen valami a következő félévben, de egyelőre sem a tanulásra nem tudom rávenni magam (pl anyagot gyűjteni a diplomamunkámhoz), sem arra, hogy bármi épületeset tegyek… De amint tényleg elkezdődik a suli, biztosan könnyebb lesz ezekre fókuszálni. Biztos… :)