2007. november 23. napi bejegyzések

ARCHÍV – kaja pia stb

Itt voltunk Sz-szel szerdán, szordzs mondta, hogy ha regisztrálunk neten előre, akkor be lehet menni ingyen. Kicsit izgultam, hogy akkor ez most tényleg így van-e, de tényleg. Még kitűzőt is kaptunk. Namost ez egy ilyen élelmiszeripari kiállítás és vásár, legalábbis azt hiszem ez volt a hivatalos alcíme. Kijön egy csomó cég, és reklámozza magát. De a mi szempontunkból azért volt igazán jó, mert gyakorlatilag annyit ehettünk, amennyi belénk fért. Merthát ugye mintát a legtöbb standnál kínálgatnak, hogy nagyobb legyen az érdeklődés. Úgyhogy ettünk tésztákat, meg pogácsát, kakaós csigát, répachipset, tavaszi tekercset, rétest, csokit, sajtokat, halas szendvicset, ittunk ribizlibort, energiaitalt, maláta-üdítőt biokakaót… Utána egy kicsit felkavarodott a gyomrom, ha belegondoltam mennyi mindent összecsemegéztünk, de végülis nem lett semmi nagyobb baj. Hát mit mondjak, megérte elmenni – ingyen. Persze a cégeknek a 95 százalékáról még csak nem is hallottam, meg nem is jegyeztem meg őket, de igazából lehet, hogy tudat alatt elraktároztam mindent, és ez fogja meghatározni innentől a fogyasztási szokásaimat… Na befejezem.

Tegnap meg itt volt Ati barátom, benézett egy kicsit hozzánk, hát komolyan mondom amikor így hárman együtt hülyéskedünk, annál kevés jobb dolog van (például az, amikor négyen együtt hülyéskedünk…). Erre érvényes igazán, hogy “mint a régi szép időkben”, de egy az egyben olyan volt. És ez még csak a kezdet, mert hétvégén megszálljuk Gyarmatot, és ott lesz csak igazán a tetőfokán a hangulat, már várom…