2007. november 6. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2007.11.06

Megnéztük Sz-szel a Fattyboarding-ot, nem azért, hogy ezzel menőzzek, vagy ilyesmi, mert egyébként nem lett olyan jó, hogy sokat büszkélkedjek (ámbár én büszke vagyok magára a filmre), csak valamikor valahogy szóba került, és kíváncsi volt rá. Hát egészen érdekes volt megnézni, mert én is már rég nem láttam, egészen “fiatalok” voltunk még amikor ez készült. Meg bohémok. Jó kis vicc volt, az biztos, még így félkészen is jó. Ezzel kapcsolatban eszembe jutott, hogy van az a kép Stokerről, amikor nyomja az ollie-t, és valami miatt az eredetit nem tudom feltölteni, de itt van a retusált, azt beteszem, ha engedi a freeblog, végülis a viccesebb ez. Az eredetit meg kb bárki el tudja képzelni, mert nincs rajta semmi érdekes (majd azért még egyszer-kétszer megpróbálom azt is betenni, csak most nem).

Tegnapi nap sztorija: gyakorlaton az Ibériai-félszigetről tanultunk, magyaráz valamit nagyban a tanár, én meg épp elbambultam, vagy mi volt, egyszer csak azt hallom, hogy hozzám szól: “Maga járt már ott Laci? Mert úgy néz…” Hirtelen azt sem tudtam, hol vagyok, aztán nagy nehezen kinyögtem, hogy “..nem, nem…” nem azért néztem olyan furcsán… Hát az egyik csoporttársam igen jót nevetett. De legalább nem aludtam el, ez is valami…

Na itt a kép, nincs rajta arc, nem lehet felismerni, ezért merem betenni: