2007. május 23. napi bejegyzések

ARCHÍV – no limit

Megintcsak nincs időm, de azért valamit rittyentek ide az elmúlt napokról, mert utána még kevesebb lesz, meg amúgysem leszek itt – igen, megint jön a nagy nyári leállás lassan, azt hiszem.

Naszóval hétvégén voltam Vönöckön, szordzséknál, megnéztem a kis családot, most nem tudok berakni képet, pedig lenne miről. Az volt a legfőbb program (ez egyébként Vas megyében van, ha valaki nem tudná hova tenni, Celldömölk mellett), hogy felmentünk a Ság-hegyre, ami egy bazaltvulkán, összesen nincs 300 méter, de mivel a környezete igen alacsony, ezért nagyon kiemelkedik, nagyobbnak látszik. Annyi a lényeg, hogy jól kibányászták a közepét és baromi nagy az egész, de szép látvány, tényleg kár, hogy most nem rakok be képet, de lehet, hogy majd egyszer. Ott volt egy fúvóshangverseny, mert jó az akusztika állítólag, nagyjából azt hallgattuk, meg közben sétálgattunk le föl a hegyen. Aztán meg volt otthon szalonnasütés, tábortűz, meg gitározgatás, meg a grószfater háborús sztorijait meghallgattam, meg mentem Simsonnal egy kicsit, lőttünk légpuskával, a híres Slavia 631-essel… Mindegy, az a lényeg, hogy egy élmény volt, az biztos.

Vasárnap meg indultunk Alsógödre, ott meg hidrológus terepgyakorlat volt, egészen családiasan, ugyanis összesen tízen vagyunk az egész “csoportban”, és ráadásul most még jobban összerázódott a csapat. Néha egészen kellemeset csalódtam egyesekben, néha viszont már volt, akiből kezdett elegem lenni. De azért összességében ez a program is jól sikerült, igaz, hogy nem voltak nagy IHB bulik este, viszont volt bográcsozás, meg sztorizgatás, ami megadta a hangulatot. Napközben meg méregettünk, csónakázgattunk, számolgattunk, szóval volt dolgunk bőven, de azért jó volt megcsinálni azokat a dolgokat, amiket eddig csak elméletben hallottunk leginkább. Szóval tanultam is valamit. Erről is lehetne berakni képet, de nem fogok, mert minek.

Most pedig hazamegyek egy kicsit, lehet, hogy lassan a koleszból is kiköltözök, a gépem legalábbis, mert tanulni leginkább otthon szoktam. Szoktam, igen. Baromi gyorsan vége lett ennek az évnek, el sem hiszem, de bár ott tartanánk már, hogy az egész sulinak vége lenne vizsgaidőszakostul, mindenestül!