ARCHÍV – Vizsgaidőszak

A mai nap kicsit érdekesen alakult. Az egész úgy kezdődött, hogy felkeltem nyolckor, hogy megyek tízre gyak uv-zni. Erre csörög a telefon, hogy hol vagyok, mert nyolckor kezdődik az esemény. Na mondom szépen vagyunk, még a szemem sem nyílt ki teljesen, de azért összekaptam magam, hogy elindulok. Azt kell tudni, hogy elvileg gyakorlatból csak egyszer lehet uv-zni egy tárgyból (illetve van egy speckó szabály, hogy egy választott tantárgyból lehet másodikat, de ez csak pletyka úgy látszik). Szóval muszáj volt megpróbálnom. Beérek kilencre, szerencsére megengedte a tanár, hogy írjak, pedig igen meglepődtem, azt hittem egyből kizavar, de úgy látszik félreismertem (ettől függetlenül nem hiszem, hogy meglesz). Ez volt kb az egyetlen kellemes csalódás a mai nap (ja meg a vízföldtan gyak zh – de az nem olyan érdekes). Szóval megírtam ezt, utána egy másikat, és egészen délután kettőig egy falat kaját nem ettem. Utána eldöntöttem, hogy bemegyek a városba venni ezt-azt karácsonyra, ami azért volt rossz ötlet, mert az égvilágon semmit nem találtam meg, amit akartam, és mégis jól elment vagy három órám. Utálom ezt az időszakot itt Pesten, ha tehetném, ki sem mozdulnék, vagy legszívesebben biciklivel közlekednék, most meg is tehettem volna, mert nincs olyan hideg, csak későn jutott eszembe. Szóval maradt a lábra taposós tülekedős nyomakodós anyázós bkv. Gyűlölöm.
És holnap mehetek még egy kört :)

Hozzászólás