ARCHÍV – 2006.11.16

Voltunk Szordzzsal meg a barátnőjével korcsolyázni egyik este, kicsit be voltam szarva, hogy zanyálok egyet-kettőt, de egész végig nem is estem el, lehet, hogy csaltam, vagy valami, de szerintem jól ment. Szóval örültem, hogy ilyen ügyes vagyok. Utána meg szordzs kitalálta, hogy kellene inni forralt bort. Csak az volt a baj, hogy mire ez az eszébe jutott, addigra már bezárt a műjeges ellátóintézmény, úgyhogy más helyet kellett keresni. Mondom, menjünk az Óbesterbe, hátha van ott. Elmentünk, de nem volt, kicsit csalódtam a törzshelyben, de végülis ez bocsánatos bűn. Elmentünk egy olyan kis kocsmába ott mellette, amit Barlang Borozónak hívnak, ott sem volt, de ittunk háromszáz forintért egy forró csokit (nem vicc, komolyan!), és haza is mentünk gyorsan. Hát ilyen dolgok történnek az életben…

Hozzászólás