2006. szeptember 13. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2006.09.13/2

Egyszer régen, kb hat éve nyáron voltam az egyik koleszos szobatársamnál vendégségben. Neki volt egy versenybiciklije, és akkor ültem életemben először ilyen járművön, és abban a pillanatban bele is szerettem. Namost azóta egy titkos álmom volt, hogy egyszer én is összerakok magamnak egy ilyen biciklit – mert egyébként a srác is úgy összeszerelte magának. Egészen most nyárig nem igazán haladt a dolog, mert nem nagyon szántam rá magam, hogy elkezdjem, meg nem is értek a biciklikhez annyira, hogy én szereljek magamnak össze egyet. De véletlenül kiderült, hogy az egyik csoporttársamnak van egy eladó darabja. Na mondom, most vagy soha, egyszer élünk, megnézem a dolgot. Ma behozta suliba a járgányt, felültem rá, mentem vele egy kört, és azt mondtam, hogy jó. Szóval most akkora beruházást csináltam, hogy egész évben nem fogok kajára meg piára költeni, meg ha valaki tud valami otthon elvégezhető rugalmas munkaidejű jól fizető állást, akkor szólhatna… De viszont nagyon tetszik a gép, legszívesebben egész nap bicikliznék, de komolyan. Csak itt Pesten tényleg nem annyira jó, de majd kerülgetem a kátyúkat.

Na ez volt a mai nap nagy történése. Meg az, hogy folytattuk az Aliens-t, megnéztük A Bolygó neve: halál-t, kicsit más volt, mint az előző.

ARCHÍV – 2006.09.13

Itt a koleszban sokan párhuzamot találnak vonni a frizurám, meg a pisztolyvásárlás között. Azt mondja az egyik srác: “Mi ez a nátókompatibilis séró, meg ez a játékpisztoly? Asziszed, kemény vagy?”

1. A hajamat már ezer éve vágtam le, és már rég nem is vagyok kopasz – meg azért teljesen nem is voltam… 2. Azért vágtam le, mert rossz volt – de inkább az lenne a jó kérdés, hogy miért növesztettem meg? 3. A pisztolyt meg csak most vettem, és tényleg játékra. 4. De azért tényleg kemény :D Na mindegy, az a lényeg, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz, csak ők így együtt látják ezt a két megváltozott dolgot. Egyébként Petivel csináltunk délután egy frankó kis céltáblát, majdnem olyan, mint egy emberbábu, jól lehet rá lőni, csak még a golyók összeszedését kellene kicsit jobban megoldani…

Suli: végre olyan dolgokat tanulunk, amik tényleg igazán a földrajz tárgykörébe tartoznak, és még viszonylag érdekesek is, csak az a baj, hogy úgy tapasztaltam, hogy ebben a félévben kicsit tanulni is kell majd – bár lehet, hogy ez még csak a kezdeti beijesztés. De az azért nem gyerekjáték, hogy harminchat kreditet vettem fel, úgy, hogy csak a legfontosabb dolgok vannak meg, ráadásul úgy néz ki, hogy tankönyveket is kell venni, sőt – ez a legdurvább, bár lehet, hogy írtam is már – pénteken is lesz suli, nyolctól délig, és két gyakorlat!!! Pénteken suli, Úristen! Szóval tényleg félelmetes lesz ez a félév.

Elkezdtem nézni az Aliens tetralógiát, mert még nem láttam, Nyolcadik utas a halál, naggyon durván jó film, és még 1979-es! Már várom a többit…