ARCHÍV – 2006.04.06

Rájöttem hogy van Isten. Bemegyek táblázatkezelés órára, azt mondja a tanár: Hát, az a gond, hogy a zh-k egy része amit két hete írtatok elveszett. Az enyém is. El sem tudom mondani mennyire örültem. Nem mintha földhöz vágott volna, de speciel az a zh tényleg rosszul sikerült, pedig egyébként tök könnyű az egész, még örülök is, hogy újraírhatom.

Nővérem meg megfogta az Isten lábát, kapott egy akkora támogatást, hogy le sem merem írni, az egyetlen probléma, csak az, hogy nincs már itt, és egy két dolgot alá kell írogatnia, meg ilyasmik, úgyhogy tegnap a fél napom azzal telt, hogy ezügyben szaladgáltam ide-oda. Végülis megéri, csak iszonyatosan elfáradtam nap végére. A koleszos lányok meg kitalálták, hogy Petit éjfélkor köszöntik fel a szülinapja alkalmából, úgyhogy még a korai lefekvést is elfelejthettem. De hogy ezt a srácot hogy szeretik a csajok, azt egyszerűen nem tudom megérteni, hogy csinálja, mi lehet a trükk? Egyszer megkérdezem…

Jövő héten szünet, azt hiszem otthon is maradok, úgyhogy most egy kis blogpihenő is lesz.

Hozzászólás