2006. február 26. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2006.02.26

Hétvégén befejeztem az óriási nagy életművemet, megcsináltam a Godspell feliratát. Merthogy nem találtam hozzá semmit, lehet, hogy én vagyok béna, de egyszerűen sehol nem volt hozzá felirat, de semmilyen nyelven, nemhogy magyarul, de még angolul sem. Mondjuk angolul biztos van, csak én nem találtam meg.  De emiatt úgy történt a dolog, hogy először leírtam hallás alapján angolul a dolgokat – hallás alapján! mint egy nyelvvizsga – mondjuk az olyan is lett, de az arra volt jó, hogy elcsesszek egy csomó időt, meg úgy kb. megértettem belőle pár dolgot. Utána meg jött a fordítás, meg az időzítés, ami kb három hétvége alatt meg is lett, közben meg megtaláltam a magyar színházi változat szövegkönyvét, úgyhogy a dalszövegeket is leírtam magyarul, és ezért van az, hogy nem is egy, hanem rögtön két felirat is született. Feltettem őket a feliratok.hu-ra is (elvileg), de felteszem ide is, mert ott úgyis csak holnap jelenik meg legkorábban, meghát mégis ha már csináltam, akkor eldicsekszem vele. Szóval tessék:

Godspell felirat – angol dalszövegekkel

Godspell felirat – magyar dalszövegekkel (Sinka Erika fordítása a színházi verzióból)

Meg lehet nézni, csak a filmet kell letölteni hozzá. Szerintem nem lett rossz, csak két pont van, amit nem egészen értettem, és úgy írtam be valami szöveget random, meg pár felkiáltás, illetve érzelemkitörés, amit nem fordítottam le, pedig utólag belegondolva lehet, hogy jobb lett volna, meg egy-két szóvicc, amit egyszerűen nem tudtam hova tenni. Szóval ennyit tudok nyújtani.