ARCHÍV – 2006.02.07

Próbáltam magam hasznossá tenni a szobában ma, és elhatároztam, hogy felporszívózok, és ez nagy dolog, mert ilyet még nem csináltam a másfél itteni év alatt – előtte meg nem voltam ilyesmire szorulva, de amióta ennyire önállóan élünk, bizony ezek a kellemetlen dolgok is ránk maradnak, és amikor a porcicák már ördögszekérként görögnek a padlón egy kisebb légmozgásra, az már kellemetlen tud lenni… Szóval kitakarítottam, és büszke vagyok magamra.

Valaki a fejébe vette, hogy én valami anime-mániás srác vagyok, és ami új anime a kezükbe kerül itt a koleszban, az egyből nálam landol. Most például szobatársam (volt) barátnője lepett meg, de kellemes meglepetés volt, úgyhogy most van egy százegynéhány részes sorozatunk (valami Inuyasha a címe, de még nem néztem bele), meg egy huszonhat részes (Neon Genesis Evangelion), de négy rész hiányzik belőle, és nem az utolsó négy, úgyhogy azt sem kezdem el megnézni, meg valami Ninja Scroll, az nagy film biztos jó… Csakhát nem vagyok időmilliomos… (Annyira)

Azért ma is volt filmezés.

A Clockwork Orange (Mechanikus narancs/Gépnarancs). Jó film, csak végig kell ülni, mert hosszú, és iszonyatosan lassú a “cselekménye”.

Moszkva tér. Magyar, és nem a jobbak közül… Legalábbis nem az én ízlésem, de azért megnéztem, mert hátha. De nem.

Hozzászólás