ARCHÍV – 2006.02.06

Nagyjából most az egész hetem láblógatással telik – ha minden jól megy, mert feljöttem a koleszba, de viszont sulim az még nincsen, úgyhogy gyakorlatilag semmi dolgom nincsen. De azért pár apróságot még el kellett intéznem, például felvenni a tárgyaimat. Érdekesen fog telni ez a félév is, ugyanis úgy néz ki, hogy hétfő-kedd-szerdán lesz rendesen suli, meg egész sok órám, de csütörtökre már csak egyetlenegy óra maradt, és a péntek az “szokásosan” szabadnap. Szinte már meg is lepődnék, ha pénteken is suliba kéne menni, annyira elszoktam tőle – ezt nem nehéz megszokni…

Voltam benn a suliban is, egyrészt mert még egy jegyet be kellett íratnom (egy ötöst, szóval ez fontos volt!), másrészt meg ugye be is kell iratkozni, vagy nem is tudom, hogy itt hogy hívják, mindenesetre személyesen oda kell tólni egy lapot a képük alá, hogy igen, továbbra is szeretnék ide járni – rend a lelke mindennek. És ez is sikerült, meglepően gyorsan, és ráadásul még egy csomó csoporttársammal is találkoztam, teljesen véletlenül, egész régen láttam már őket utoljára. Jövő hét hétvégéjén megint merényletet terveznek ellenem, ugyanis ismételten ellátogatnak kis falumba egy vendégházba – ugyanoda mint tavaly. Úgy látszik megtetszett nekik a vendéglátás, de nem garantálom, hogy most is egy kis házipálinkával fogom őket fogadni, mert a végén még rászoknak, nem mintha sajnálnám tőlük, csakhát pont az itassa le a többieket, aki egyébként meg soha nem iszik?! Szóval várom a hétvégét – az ezutánit – kíváncsi vagyok, sikerül-e úgy, mint a múltkori…

Délután eladtam két procihűtőt, szordzs kért meg rá, mióta a CHS-nél dolgozik, állandóan ilyesmivel seftel… Az én gépem egy része is így lett meg. Apropó: megvan az új gépem, és naggyon jó lett, teker mint az állat, ma már COD2-ztem rajta a srácokkal :D – mondom, láblógatás, de nem így lesz ez, csak ezen a héten!

Mit csinál az ember, ha unatkozik? Filmet néz…

Logan’s Run (Logan szökése). Nem fekete-fehér, de azért elég oldscool sci-fi film, és a neten keresgélve észrevettem, hogy sorozatot is csináltak belőle anno, arra azért kíváncsi lennék még… Sőt, még remake is lesz belőle talán – vagy már van…?

Ezt meg ma néztük: Team America. No comment. Jó.

Hozzászólás