ARCHÍV – 2006.01.16

Nem politizálok, mert nem szokásom (bár régi jó gimnáziumigazgatónk bizony a lelkünkre kötötte, hogy tegyük ezt), és nem is szeretnék, de pont az előző bejegyzés kapcsán láttam két dolgot, ami vicces, és ilyenkor csodálom, hogy milyen kreatívak is tudnak lenni az emberek ha azon múlik – mondjuk ehhez hozzáteszem, hogy az ilyen jellegű véleménynyilvánításoknak ez égvilágon semmi értelme.

Az egyik firka, amit a Jöjjön el az én országom-ra találtam, az az volt, hogy eléírták, hogy SOSE. De amelyik viccesebb volt, az az amikor utánaírták, hogy ÉS SZABADÍTS MEG A GONOSZTÓL. Hát ilyen destruktívak tudnak lenni az emberek, és akkor még a fidesz-mszp kifigurázásokról nem is beszéltem, de nem is fogok, és ezennel le is zárom a témát, igaz, nem garantálom, hogy ha valami nem zaklat fel NAGYON, akkor azt nem írom le, de általában ez a téma teljesen hidegen szokott hagyni, nem könnyen háborodom fel semmilyen nyilatkozaton, vagy beszéden, legyenek azok tények, vagy egyenes hazugságok, igazából nemigen tud érdekelni ez a dolog, nem mondom, hogy nem érint, de akkor is… (UGYE senkit nem sértettem meg, vagy befolyásoltam a pártállását illetően, és hogy kire szavaz, és egyáltalán – mert nem volt szándékomban. Vigyázni kell ám ezzel a hülye internettel!)

Most kicsit szar napom van, mert megvágtak talajtanból, és nem is ez zavar leginkább, mert igazából tényleg nem tudtam ANNYIRA, bár jobban (örülnék egy kettesnek), hanem az, hogy nem volt elég három (HÁROM!!!) nap tanulás erre a szarra, és olyan részletesen belekérdez a tanár, mintha valami nem tudom milyen fontos valami lenne, közben meg csak egy választható random tantárgy. És az az igazság, hogy ha egyszer valaha levizsgázok, akkor sem lesz közöm sem a talajokhoz, mert még egy darab földet nem láttam élőben, amiről meg tudnám mondani, hogy mi, csak ilyen hülye kémiai fogalmakat magolhatok be, ami ha azt vesszük persze fontosak – de nem egy geográfusnak szerintem, legalábbis ilyen mélységekben. Szóval most egy héttel hosszabb a vizsgaidőszak, de nem törtem össze lelkileg, meg semmi, csak kicsit idegesít, hogy miért vettem fel ezt a tantárgyat, de ha már felvettem, akkor jó lenne elvégezni is – amúgy sincs túl sok kreditem…

Hozzászólás