ARCHÍV – 2006.01.11

Tulajdonképpen semmi olyan nincs, amit mondjuk érdekes lenne leírnom, mert tanulságos eset történt velem, vagy vicces – de azért mégis írok, mert legalább pihenek egy kicsit.

Mentem vizsgázni, planetológia a tantárgy címe, és arról szól, hogy érdekes dolgokat tanulunk a Naprendszerből meg innen-onnan, bolygók, meg holdak, meg stb… és azért jó, mert elborult csillagászok tartják az órákat, és idén csak geográfusok voltunk rajta, tehát közünk nincs az egészhez, de legalább tetszik. És nagyjából az itt szerzett ismereteket (hű de szépen fejeztem ki magam) nem tudjuk hasznosítani semmire.

A vizsga úgy nézett ki, hogy elvileg írtunk egy házidolgozatszerűséget, és arról kell majd beszélni – merthogy szóbeli volt a vizsga. Namost öten írtunk ilyen dolgot, és bementünk mind az öten a terembe. A tanár meg elkezdte lapozgatni a dolgozatokat, meg kérdezgetett erről-arról, meg ami úgy eszébe jutott, aztán elkezdett mindenkit kikérdezni, hogy ki mit akar kezdeni a jövőben az életével, meg mivel akar majd foglalkozni, mert ezzel nem lehet elég korán elkezdeni foglalkozni, stb stb. De ez nem új, mert órán is mindig kiszúr egy embert ez a tanár, akinek be kell számolnia mit fog majd kutatni felnőttkorában. Minden pillanatban rettegtem, hogy egyszer rám kerül a sor, de ez szerencsére nem történt meg. És lám, nem tudom, hogy mi leszek nagykoromban… Az egésznek az lett a vége, hogy mindenkinek kollektíve beírtak egy négyest, amit kb. akkor is megkaptam volna, ha egy büdös szót nem szólok egész vizsga alatt, mert amit mondtam, az úgyis rossz volt, de ez nagyjából mindenkivel így volt. Én örülök a négyesnek, de aki tanult sokat rá, az talán kicsit igazságtalannak érezte az osztályzást – de ilyen szerintem csak egy ember volt.

Utána meg beírtam a másik vizsgámat, amit múltkor írtam, négyes lett, megkönnyebbültem…

Ma találkoztam Lajossal a liftben egy emelet erejéig, úgyhogy nem sokat beszéltünk, épp tegnap húzták meg valamiből azzal dicsekedett el. Hazafelé meg wheer-be futottam, ő is vizsgázott, most ment az eredményt megnézni.

Délután vettem jegyeket, február 14-én szobaszinten elmegyünk színházba, igaz Peti nem jön, de lélekben velünk lesz. A Bárka Színházba megyünk, a Mulatság-ot nézzük meg, nagyon nagy színészek játszanak benne, kíváncsi vagyok rá, milyen lesz.

Holnap megint vizsgázok, nemtom milyen lesz, ettől annyira nem félek, de a hétfői, az naggyon durva lesz…

Hozzászólás