ARCHÍV – 2005.12.16/2

Múltkor beszélgettem wheer-rel, azt mondja, állandóan csak arról írok, hogy milyen filmeket nézek nap mint nap. Na ez azért van, mert egyrészt bitang sok (volt) a szabadidőm, meg bitang sok filmet nem láttam az utóbbi kb nyolc évben, és most meg megnézhetem őket. Ja, meg amúgy sem tudnék semmi másról írni, mert nem történik semmi érdekes az életemben. De mától kezdve ezen változtatok, viszont a tegnapit azért még leírom, mert egyszer már sikerült, csak a gépem szabotált, és kitörlődött az egész. Szóval: emberek, aki még nem látta az Easy Rider (Szelíd motorosok) című filmet, az ne hagyja ki, mert nagyon jó. Szordzzsal néztük, és az első másfél óra kb arról szólt, hogy fogtuk a fejünket, hogy történjen már valami, mert elalszunk, de az utolsó tíz perc kárpótolt mindenért, tulajdonképpen az a másfél óra csak a végjáték bevezetője volt. Nem mondom el a sztorit, de érdemes megnézni, mert retro, nagy motorok vannak benne, és érezni benne az igazi az american taste-et.

Ennyit erről, többé soha többé filmekről…

Egyébként a tegnapi napom nagyon hosszú volt, azért sem írtam, de most viszont korábban megjöttem a munkából, és van egy szabad órám, és nem hagyhattam ki, hogy ne írjak. Mellesleg ez volt a legeslegutolsó munkanapom, legalábbis itt a diákigazolványosoknál. De szerintem jövőre már nem fogok dolgozni, inkább legyen kicsit több időm mindenmásra…

Tegnap átnézhettem az összes lányszobát a koleszban, mert szobaszépségverseny volt, vagy mi, és én vagyok a szintfelelős, igaz, hogy a fiúknál, de azért a lányokhoz több kedvem volt benézni, Most jöttem rá, hogy a kolesz lakóinak kb felének nem tudom a nevét, a kilencven százalékuknak meg még soha nem láttam a szobáját, És most tudatosult bennem az is még inkább, hogy egy disznóólban élek már másfél éve, ami a szobánkat illeti – hihetetlen, hogy a lányok hogy tudnak olyan rendben tartani mindent? Na mindegy, ezen hamar túlteszem magam.

Vége van a szorgalmi időszaknak, az utolsó napot azzal töltöttük, hogy kb kétezer oldalt lefénymásoltak a csoporttársaim, a fénymásolósnéni már nem tudta milyen akciót adjon ilyen mennyiségre úgy megdobtuk a boltot. Hiába, valamiből kell tanulni, és a tanárok nemigen törik magukat, hogy összeállítsanak egy valamirevaló tankönyvet, és ez a tárgyaink kétharmadával van így. Hétvégén elmerülhetek a talajtan szépségeiben, hétfőn zh, utána már csak januárban lesz okom félni. De akkor fogok is…

Hozzászólás